zaterdag 10 september 2016

the give-away game - part 4

De vierde week van de grote give-away game gaat vandaag van start in samenwerking met Den Depot van Het Machien én La Maison Victor natuurlijk.

giveaway9

Het Machien geeft jullie een grote lap prachtige soepelvallende viscose van de nieuwe See You At Six collectie, perfect voor het patroon van de Copacabana maxirok.

giveaway11

Een maxirok is onmisbaar tegenwoordig, en was het niet dat ik een eigen patroon voor zo'n rok in mijn boek Urban Style had staan, ik maakte deze Copacabana al in veelvoud.

giveaway10

Voor inspiratie kijk je maar eens bij Jolanda, Annick of Eef (en dan zie je trouwens meteen hoe perfect deze stof is).

Wil je graag het patroon en de bijhorende stof winnen? 
the rules
- laat hieronder eenvoudigweg een reactie na
of
- laat een reactie na onder de aankondiging van dit bericht op mijn FB-pagina
of
- repost de give-away aankondiging op Instagram met #byevamarialmvgame4
Of doe het gewoon alledrie en maak meer kans! De actie loopt tot en met 23 september.

giveaway8

Veel succes, en tot binnenkort voor week 5!


BewarenBewarenBewarenBewaren

85 opmerkingen:

  1. O ja, ik doe mee! Heerlijk kleurtje, dat stofje... En dan heb ik het nog niet kunnen voelen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik doe mee! Wat mooi stofje en leuk patroontje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee! Ben net aan een losse broek voor mezelf bezig in een ander see-you-at-six stofje, en wat een heerlijkheid is dat! Zo zacht en héérlijke kleuren! Een maxirok zie ik dus zeker ook zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee! Ben net aan een losse broek voor mezelf bezig in een ander see-you-at-six stofje, en wat een heerlijkheid is dat! Zo zacht en héérlijke kleuren! Een maxirok zie ik dus zeker ook zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik die graag mee, die print kocht ik nog niet 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give away weer! Ik zou graag een keer maxirok willen uitproberen, dus ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben wel benieuwd of ik met zo een maxirok, sta? Ik waag graag mijn kans om het te kunnen uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow, Ow, Ow, laat dat net de LMV zijn die in mijn collectie ontbreekt ;-) Hoewel ik ook al maxi-rokken heb gemaakt uit jouw boek (super trouwens) ben ik ook wel benieuwd naar dit patroon.
    Het stofje staat sowieso op mijn verlanglijstje, dus dubbel hoera moest ik dit winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Munt is lievelingskleur van de tienerdochter, dus ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik loot ook graag mee! Nog geen see you at six in de buurt kunnen vinden, dusssss graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee! Zo'n maxi rok staat al even op de planning, perfect om er nu mee aan de slag te gaan in een fantastisch stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat leuk! Ik kocht al een ander See you at six stofje en de kwaliteit is echt super. Ik zou dus graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeh, dit is al een van de leukste om te winnen :D! Ik doe heel graag mee. Groetjes,
    Dorien S.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk! Dit stofje kocht ik nog niet, dus ik waag ook graag mee een kansje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooohh... Dat stofje.... <3! En wat een perfecte combo met dat patroon! Fingers crossed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, gave stof! Ik doe heel graaaaaaaaaag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook hier waag ik mijn kans! Zou natuurlijk mijn knipvrees voor de donkere versie van dit stofje (heb ik hier klaarliggen) wegnemen. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n rok staat nog op mijn to do lijstje, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooooh!!! Deze combinatie is zoooo perfect!!!!Wil ik wel een kans voor wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooi stofje, daar wil ik wel eens een (lange) rok uit maken voor mezelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben een grote fan van lange rokken, en ook nog eens van dat mooie stofje, ik kan gewoon niet anders dan deelnemen. Pick me, pick me!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie stof, zowel van textuur als kleur/print! Fingers crossed dat die mijn kant uitkomt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe heel graag mee! Een prachtig stofje! Ik wil ook wel eens een lange rok voor mezelf maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe ook graag mee! Super mooie stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk!! Ik doe ook heel graag mee. Ik had toevallig dit stofje van see you at six precies in mijn hoofd voor een maxirok. De copacobana heb ik nog niet dus die twee samen vormen echt een superprijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een maxidress heb ik al maar nog geen maxirok! En dat in en mooi stofje...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oehhh mooi 😍
    Daar zou ik graag het naaiseizoen mee aftrappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig! Zowel stof als patroon. Dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super mooie stof! Dan zal die maxi rok toch eindelijk eens van onder mijn machine rollen...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben fan van de see you at six stofjes, maar deze heb ik nog niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oooh dat stofje en die rij! Ja, heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gokje wagen kan geen kwaad! Toffe combo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ja die wil ik heel graag winnen! Wat een mooie stof...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zou fantastisch zijn om dit te winnen. Dus ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Aangezien ik zo'n megafan ben van maxi-rokken kan ik deze give-away niet zomaar laten passeren! Ik waag heel graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Supermooi stofke! Helemaal fan. Ik waag graag mijn kansje.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zou een leuk verjaardagscadeautje zijn voor mezelf deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik maakte net mijn eerste maxirok, en dat smaakt absoluut naar meer. Dus gaarne ook hier een lotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo Eva,

    Ik zou heeeeel graaaaag meedoen voor het patroon van de maxirok en die mooie stof.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Met nog wat Indian Summer in het verschiet, zie ik zo'n maxirok wel zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ren maxirok heb ik nog niet en staat al erg lang op men lijstje, net als die prachtige stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dit zou een topper zijn voor Leonie, she loves 'mint'!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. OOoooh wat zou ik die graag winnen! Prachtige stof en ik ben tegenwoordig helemaal gewonnen voor 'lang'!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige stof om eindelijk iets voor mijzelf te durven naaien! Daarom zou ik echt graag winnen😊

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een mooi printje en zo te lezen een zacht stofje. Een lage rok kan ik hier wel gebruiken, dus ik waag mijn kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuk, ik doe mee! Mij lijkt het wel wat zo'n maxi rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Tof! Ik doe ook mee. Hele mooie stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. mooie stof, zie ik wel zitten, ik doe mee en ga jouw regelmatig bezoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Prachtige stof en zo'n maxirok ontbreekt nog in mijn garderobe

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wat een mmoi stofje! Ik heb al vaak een maxi-rok vast gehad, maar nog niet (durven) kopen. Dit lijkt me de ideale kans om er toch voor te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Super mooie stof, zou ik heel graag willene winnen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh wat leuk, ik waag ook een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oooooohh please ... oooohhhhh jaaaa dat zou ik heel leuk vinden om deze te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Voor dit pareltje uit je stoffenkast waag ik heel graag een kansje, hopelijk kunnen we nog lang genieten van de nazomer als er een maxiskirt tevoorschijn getoverd wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik doe graag mee! Dat is een leuke stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oooh dat ziet er leuk uit! Een maxiskirt hangt nog niet in mijn kast, maar met dit stofje, geen twijfel meer. Het zou geweldig zijn om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Schoon stofke, super patroon. Zou ik heel graag maken. Groetjes, Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. He wat leuk dat je mijn versie ook benoemd! :)
    Grooooooot fan van jouw blog! En nog super nieuwsgierig naar je boek!
    Deze gaat er hopenlijk binnenkort eens een keer gekocht worden :)
    Groetjes Jolanda (Fris & Vrolijk)

    (Ik doe niet mee met je leuke actie hoor ;) daar wordt iemand anders vast veul blijer van haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Fantastisch stofje. De blauwe versie is hier al verwerkt. Maar deze kleur wil ik ook nog zeker hebben! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wanneer ik in de zomer zo'n zomerrok bij iemand anders zie, vind ik het altijd geweldig, maar voor mezelf weet ik het niet zo goed. Misschien wordt dit wel het ideale naaiprojectje voor één van de schoondochters. Die zullen maar wat blij zijn met stof en patroon! Fingers crossed voor de schoondochters!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ooh, die rok zou ik zo graag nog voor mezelf maken. De kwaliteit van de See you at six stof is top, dit printje heb ik nog niet in de stoffenkast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Deze combi is prachtig! Ik zou het dolgraag winnen! Spannend..

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Dit lijkt me wel wat! Benieuwd om de See you at six stof eens 'aan den lijve' te voelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik hoorde al vaak dat ik ook eens zo´n rok zou moeten maken, maar waagde me er nog niet aan... Wie weet is dit wel de spreekwoordelijke "schup onder mijn gat"...

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wauw, hier wil ik wel mijn kans voor wagen! Hopelijk komt de zon er nog wat door want ik heb geen zin om met dit patroon te wachten tot volgende zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Bij gebrek aan een patroon (sorry, nog geen tieners in huis, dus voorlopig jouw boek nog niet gekocht) improviseerde ik al eens voor een maxirok in een See you at six stofje. En die zit zalig !! Een patroon en nog een ander stofje uit die prachtige collectie zie ik dus absoluut zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hier waag ik mijn kansje. Geen fronsen op de heupen is beter voor mij, merkte ik al… Fingers crossend dus!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...