zaterdag 27 augustus 2016

the give-away game - part 2

Ondertussen loopt deel 1 van de give-away ter ere van mijn 4de blogverjaardag gewoon verder maar staan we vandaag voor een nieuwe week, hoera!

the give-away game

Ook deze week kan je een patroon van La Maison Victor winnen, mét een geschikte lap prachtstof. De stof wordt jullie geschonken door Mon Depot, een webshop die al van in het begin mijn hart stal. Katelijne verkoopt prachtige "echte" stoffen, zoals ik ze jaren geleden (toen ik enkel oog had voor katoentjes met leuke prints) noemde.

the give-away game

Het patroon van de Jackie vest maakte ik zelf voorlopig nog niet, maar ik zag al wel heel mooie exemplaren voorbijkomen her en der.

the give-away game

the rules
Deelnemen aan week 2 van de give-away game kan tot 23 september en wel door mijn FB-pagina een thumbs up te geven en meteen ook je favoriete stof uit de Mon Depot collectie in een reactie daar aan ons te tonen. Om een winnaar te kiezen doe ik binnen vier weken van lotje-trek.

the give-away game

Geen Facebook-adept? Geen nood, er komen nòg drie patronen, drie stoffen en dus drie kansen. Tot snel!

9 opmerkingen:

  1. Deze keer doe ik echt graag mee ... want een nieuw vestje, wie kan daar nu aan weerstaan ? En dan nog zo'n zalige ideale stof (met een blauwaccentje !) ... Echt deze keer kan ik echt niet weerstaan !
    Ik kreeg deze week het Liberty Tana Lawn katoentje van Maan opgestuurd : een pareltje ! (en als ik het goed zag op instagram, ben ik niet de enige die dat in haar pakketje terugvond, he), maar er zaten ook prachtige viscose-exemplaartjes in !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh ik glim even van trots dat je naar mijn vest linkt!!! En schaam me een beetje dat ik in mijn laatste blogbericht toegeef dat ik hem amper draag. Niet omdat hij niet mooi is, met de pasvorm is ook niks mis en de afwerking ben ik nog steeds heel trots op. Maar wel omdat het eigenlijk net niet helemaal mijn stijl is. Oeps!!! Misschien dat ik nu toch echt eens moet proberen een combi te maken dat hij wel bij mij past!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stof én fijn patroon! Thumbs up voor jou, LMV, en Mon Depot!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee, wat een mooie stof! Op de website v mon depot viel ik net voor chat chocolat blush. Kei mooi voor een bloesje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Jackie staat hier ook nog op mijn to sew lijstje, een leuke stof ervoor! Ik copy paste de link van de stof op je FB-pagina, dat was toch de bedoeling he? Of las ik het verkeerd? :s

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, daar zou ik ongetwijfeld heel mooi mee zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal toch maar eens werk moeten beginnen maken om een FB-account aan te maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Done! Die ariel blue small... Supermooi voor een wintervestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die stof gaat echt perfect voor dit vest! En ik heb nog zo'n stofje in de kast volgens mij, ik zie ineens al twéé Jacky's voor me :-). Ik waag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...