zaterdag 20 augustus 2016

the give-away game - part 1

Ik denk niet dat ik iemand die naait nog moet uitleggen wie of wat La Maison Victor is. Het naaitijdschrift dat sinds het begin een verschil maakte in de wereld van de naaimagazines door zijn hippe vormgeving en fijne lay-out. Ook de patronen zijn altijd up-to-date en nooit ouderwets. Ik maakte al een heel aantal stukken uit La Maison Victor, zoals deze gehackte Harlequin (1), een Gig (2) en mijn Chloe (3).

giveawaygame

Die Harlequin kreeg een tweede versie (4), er kwam ook een Jessy (5) en een Katie (6).

giveawaygame

Het Leilatopje (7) wordt hier heel vaak gedragen, net als de Kristy (8). Ook voor kinderen maakte ik al eens wat uit LMV: de Lewis hoodie (9) bijvoorbeeld.

giveawaygame

Of de Leather sweater, met stip het meest gebruikte patroon éver hier (10-11-12).

giveawaygame

Ondertussen blies mijn blog deze maand 4 kaarsjes uit en dat wil ik graag met jullie én La Maison Victor vieren. Bovendien zullen ook nog eens drie stoffenwinkels (Mon Depot, Huis van Katoen en Het Machien) delen in de feestvreugde, dus geef ik kadootjes van formaat weg, hoera!

giveawaygame

Iedereen die mij kent weet dat ik wel van een feestje hou, en dit feestje zal maar liefst 5 weken duren. Oh my, als dat maar goed komt…

giveawaygame

Deel 1 van de give-away start vandaag en loopt tot het einde van de 5 feestweken: 23 september. Ik schenk jullie met veel plezier het Harlequin patroon én een bijhorende lap stof uit mijn eigen kast die ik voor dit patroon kocht. Het is een licht rekkende, zachte tweed in een mooie tint bruin die het warmste winterjurkje ooit kan opleveren. Ik herinner me niet meer waar ik de stof kocht, ze ligt hier al even lang als het magazine waarin het patroon verscheen: de allereerste editie (2013).

giveawaygame
giveawaygame

the rules
Ik maak er een klein wedstrijdje van, dat lijkt me wel plezant. Voor deze eerste week gebruik ik daarvoor graag mijn favoriete social medium Instagram. Maakte jij al eens iets voor jezelf uit La Maison Victor? Gooi het maaksel (of de maaksels, des te meer des te groter je kans) op Instagram en gebruik de hashtag #byevamarialmvgame1 en wie weet... Ik laat 3 vriendinnen die helemaal niks met bloggen en naaien te maken hebben het leukste, tofste, mooiste naaisel uitkiezen. Let wel: het mag enkel om patronen voor jezelf gaan, niet voor je zoon, dochter, echtgenoot of huisdier. Damespatronen dus, selfish sewing zegt men ook wel eens.

giveawaygame

Geen Instagram? Geen nood, er komen nog 4 weken, 4 toffe patronen, 4 heerlijke stoffen en 4 kansen. Stay tuned!

*** this give-away is open to international bloggers - shipping costs not included ***

21 opmerkingen:

  1. Wel proficiat! Ik kan niet meedoen wegens niets dat aan de voorwaarden voldoet, maar felicitaties zijn evengoed op zijn plaats. En fan van het jurysysteem alvast :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk gefeliciteerd met de 4de blogverjaardag ! Leuke start van "the game", ik doe graag mee. Ik zal er eens aan beginnen sè. Alvast bedankt voor deze leuke give-away weken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je blogverjaardag! Wat een leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar zo leuk! Misschien moet ik maar eindelijk eens mijn Pam top afmaken, of gaan voor de Bree?! Leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komaan, vlieg er maar in! Je hebt nog tijd tot 23 september!

      Verwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat je het op deze manier viert!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! Hiphoi hoera! En feest bij een van mijn favoriete blogs, daar doe ik graag aan mee. (Vooral voor dat schoon stofje, de harlequin staat al zo lang op mijn planning, dit stofje moet maken dat ie er nu ook echt komt!) Mag ik de tag toevoegen op IG aan iets dat ik vorige maand postte? Of moeten het nieuwe plaatjes zijn? ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oud of nieuw naaisel: maakt niet uit! Tag gerust oudere maaksels, succes!

      Verwijderen
  7. Fijne blogverjaardag :-)
    Deze week kan ik spijtig genoeg niet meedoen, want ik heb nog nooit iets voor mezelf gemaakt uit LMV. Ik heb alle boekjes behalve het eerste liggen en toch kwam het er nog niet van om meer dan Een ThomasT-shirt en een Viola legging te maken. Hoe schandalig is dat? Mijn to-sew-list staat vol LMV hoor, maar er effectief aan beginnen ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt nog tijd tot 23 september om iets voor jezelf te maken!

      Verwijderen
  8. Proficiat. Ik zal straks eens in mijn foto's neuzen en een paar dingen op Instagram zwieren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met je jarige blog! Toffe give away zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je 4de blogverjaardag! En wat een leuke actie, ik ben ook zo'n Instagram fan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hip hip hoera voor jouw vierde verjaardag! Keuze genoeg in mijn garderobe om mee te doen met deze leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 4 jaar, echt? Ik dacht dat je al forever blogde! Dat wil zeggen dat mijn Evablog langer bestaat dan de jouwe, en jij bent zo'n autoriteit op naaivlak! Hieperdepiep en proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je blogverjaardag! Jij bent ongeveer een maandje jonger dan ikzelf ;-)
    Alleen is je 'ouder blogvriendinnetje' net is trager wat sociale media betreft, maar het komt er van, beloofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een dikke proficiat met je blogverjaardag! Ik blijf trouw volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkige vierde verjaardag :)
    Ik kijk - wegens geen Instagram - met spanning uit naar de komende weken, maar vooral naar wat er de komende vier jaar en meer aan inspiratie gaat verschijnen hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie LMV collectie al! Op naar nog veel meer dan nog eens vier jaar erbij!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...