woensdag 9 maart 2016

i scream for ice cream (pin it - make it #9)

Deze pin stond al een half jaar te blinken op mijn to-sew-lijst. Gigakussens die er zò vrolijk uitzien dat ik ze wel moést maken. Niet in veelvoud jammer genoeg, ik koos er eentje uit: een reuzenfrisco voor de Dochter die zot is van zoet.

icecream pillow

icecream pillow (collage)

De ogen maakte ik van wit vilt en zwarte ready-made pompommetjes. De mond werd geborduurd.

icecream pillow (collage1)

En voor al wie rare gedachten kreeg bij de eerste aanblik van dit kussen: stòut!

20 opmerkingen:

  1. Zo'n schattige frisco!
    Oh, en ik ben dus blijkbaar een stout meisje... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lol... ik scrolde terug toen ik die laatste zin las... zo braaf dat ik ben (serieus he) - of gewoon gene focus dat kan ook, hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe grappig en ik had ook foute gedachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks foute gedachten ;) maar ik had dan ook de titel goed gelezen! :D maar trek het je niet aan, mijn eerste baas zaliger zei altijd: A dirty mind is a joy forever! Enjoy ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haahaa,super gedaan en ik ben stiekem blij dat ik niet de enige was die de titel nodig had :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die lolly mag gewoon nooit in een stoel zitten. Wat ze van nature eigenlijk niet rap doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er inderdaad ongelooflijk vrolijk uit! Jouw foto's doen me instant lachen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, mooi en tof gedaan.
    Enne, ik ben een stoute meid blijkbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Die zou hier ook in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij die eerste niet, maar die laatste links, dat is erom vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, toch wel een beetje andere ideeën, maar wel super tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...