vrijdag 1 januari 2016

de eerste. met de winnaars.

Vanochtend, klein katertje, kleine oogjes.
Tussen de restanten van het oudejaarsdiner knipte ik strookjes met 153 namen en stak ze in feestelijke theelichthouders (en een mosterdpot, maar dat merkte niemand).

giveaway results

Ikzelf did the job. Iets onschuldigers was in mijn buurt niet te vinden, excuses. En de crappy foto's moeten jullie er ook bijnemen.
Fijn trouwens om al die goede voornemens te lezen, waarvan de meerderheid met me-time en naaien te maken had.

giveaway results

Dus hier gaan we, de winnaars van de give-away:

giveaway results giveaway results giveaway results

stof 1 : Kreatita T
stof 2 : papa en mama
stof 3 : Saskia Van Beneden
stof 4 : Eline Van Hal
stof 5 : Jozefien

Gefeliciteerd, dames! Sturen jullie mij een mailtje?

giveaway results

10 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaars!Tof gedaan en leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de gelukkigen! Wel de creaties delen hé! Happy New Year 🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wat leuk wat leuk!!! mailtje is al onderweg ;). ook voor jullie een prachtig 2016 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk , ik heb gewonnen , dank je wel eva en bij deze een gelukkig nieuw jaar gewenst met vele toffe naaiuurtjes
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yeeehaaaaa! Mijn eerste give away ooit gewonnen! Ik stuur je morgen een mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Proficiat aan de winnaars, enneh... Waar zie jij hier crappy foto's? Ik zie er enkel schone! In elk geval ook voor jou en je geliefden een heeeeeeeeel mooi nieuw jaar gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'k Moest al goed kijken welk de mosterdpot was!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooooooh, wat een fijn berichtje lees ik hier op de vooravond van mijn verjaardag :)
    Ik stuur je straks een mailtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mohowzeg, zo leuk!! Heel heel heel blij!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...