dinsdag 2 juni 2015

give-away-tijd

Het werd tijd. Tijd dat ik jullie nog eens bedank voor jullie enthousiasme. Niet alleen hier, maar ook via Facebook en Instagram overweldigen jullie lieve reacties mij soms écht. En omdat mijn stoffenkast uitpuilt van de halve metertjes en overschotjes die al lang niet meer voldoende zijn voor de lijven van mijn kinderen, doneer ik die aaibare stapeltjes met graagte aan jullie.

Acht stoffen. Voor acht lezers. Als enige voorwaarde vraag ik een reactie hieronder na te laten met één favoriet. Kan je niet kiezen? I'm very sorry, maar dan gaat je naam niet in de pot. Dus komaan, kill your darlings en hak knopen door! Deelnemen kan tot zondagavond 7 juni.

Uit stof 1 maakte ik deze Cisse.

giveaway 1

Stof 2 (dunne katoen) bleef ongebruikt.

giveaway 2

Stof 3 (katoen) zagen jullie vorige week nog als Gingerbread.

giveaway 3

Uit stof 4 (katoen) maakte ik een Janneke voor Gisèle.

giveaway 4

Stof 5 (katoen) werd al eens een ongeblogd kussen of twee.

giveaway 5

Met stof 6 (katoen) wilde ik ooit een rokje maken maar dat kwam er nooit van.

giveaway 6

Uit stof 7 (stevige katoen met lichte stretch) maakte ik deze Sunki voor Stylo 3.

giveaway 7

Stof 8 (voile) is de overschot van de voering voor deze jas.

giveaway 8

Bij deze dus een dikke dankjewel voor jullie reacties en berichtjes gedurende de voorbije - bijna - drie jaar. Veel succes!


239 opmerkingen:

  1. oooh zeg, wat een leuke give-away. Ik ga voor stofje 3! super leuk vind ik die. We zien later wel of het iets voor de zoon of voor de dochter wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, met stofje nr 6 zou ik een kleedje maken voor mijn metekindje (die 3 dagen oud is :)).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal verliefd op stofje 2....<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je!! Ik heb toch een voorkeur voor stofje nr 5 ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga voor stofje 7! Nieuwe kussens op de bank mogen best een beetje kitsch zijn ;-))). Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stofje 1 zou een prachtige Cisse kunnen worden voor mijn metekindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stof 2, voor een leuk rokje voor Marie :) Zou ze super vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stofje nr 3 want deze kleur staat prachtig bij mijn koffieboontje. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, zo'n mooie stofjes! En wat een geweldige give-away! Favoriet: stof 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voorkeur voor stofje 4 ! Ik zie er een bloesje met ruffles in voor de jongste of een blush voor nummer 2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. inderdaad veel moois in jouw kast want me er doet aan denken dat ik die van mij ook eens moet opruimen.

    Ik kies nummerke 7

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I killed my darlings! Het was kiezen tussen de zoon of de dochter en de dochte heeft (alweer) gewonnen! Ik ga voor stofje 8, dat trouwens ook gebruikt zou worden voor het zomerjasje dat nog gemaakt moet worden. Voor een 2-jarige is dit echt een ubercoole binnenstof!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oe! Nummerke 1! Een Cisse of Jacob voor onze Willem.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een give-away altijd leuk en zekers met zo'n leuke stofjes. Mijn favoriet is stof 1

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoveel moois om uit te kiezen! Ik ga voor stofje nr 4 voor een zomers shortje voor de dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Altijd leuk als je zelf je keuze mag ingeven...toch wanneer je weet wat je wil en wat je niet wil! Hier is dat echt niet gemakkelijk hoor! Allemaal superleuke stofjes. Zeker als je dan kan zien wat jij er al mee gemaakt hebt...Als ik nu zeg 2 of 8, is het dan niet al goed? Als je weet dat het eigenlijk een heftige strijd is tussen 2, 4, 5 en 8?... En als het dan echt moet...8...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, ik ben stapelzot van stofje 6! Wij zitten bijna aan de eindmeet van ons verbouw-avontuur en ik heb al een hele waslijst naai-projectjes klaar! Een nieuw fris vrolijk stofje winnen zou dus zeker van pas komen! Lieve groet, V.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stofje 5 springt er voor mij absoluut bovenuit! Zo lief dat je deze stofjes deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stofje 6 vind ik super!! lekker zomers en fleurig, een rokje voor mij en mijn dochtertje van 4 maanden!! samen vrolijk!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kiezen is inderdaad niet simpel! ik kies voor nummertje, hmmm denk denk, twijfel twijfel, voor nummertje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben afschuwelijk slecht in kiezen, maar hier ging het gelukkig nog redelijk vlot :-) dus ik ga resoluut voor nummer 7! (Mega fan van die Sunki, trouwens! Je maakt echt heel mooie dingen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toffe give-away! Kom anja, flink zijn en kiezen..... Ik kies stofke 4! Beslissen kan ook opluchten ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige stofkes, mijn favoriet is n°7 en laat die Sunki nu net het patroon zijn waar ik op zoek naar ben! Give - away is al geslaagd voor mij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Stofje 6 zal helemaal in de smaak vallen bij de dochter van 6 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw leuke give-away.
    Twijfel tussen 5 en 8. (zomerse kleuren)
    Maar de dochter zit in haar gele periode dus ga ik voor de 8!
    En het gaat een jurkje worden denk ik. Deze print is nu volop in in het modebeeld :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat genereus en tof ! Alvast een dikke dankjewel ! De vele leuke reacties, dat is omdat je ook zo leuke en mooie dingen maakt ! Ik doe graag mee en mijn voorkeur gaat uit naar nr 7.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nummer 4 mag gerust mijn richting uitkomen. Daar kan ik wel nog wat moois voor dat kleutermeisje hier toveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben altijd dol op kadootjes... Stofje 8 graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oooh! stofje twee steekt mijn ogen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Net zoals bij de keuze uit 8 lekkere taartjes, is ook deze keuze hartverscheurend. Maar na lang twijfelen en veranderen, ga ik toch voor stofje 2 #fingerscrossed

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik ga voor stofje nr 7. En nu maar duimen dat ik win !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wouw, wat een leuke give-away! Ik ga voor nummer 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. stofje nr 1 zie er al helemaal een wintercisse voor de zoon in

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe graag mee en na effkens twijfelen ga ik voor stofke 6

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ga voor stofje 1! Een schoon roksken? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Niet te lang over nadenken, eerste ingeving was 8 dus, 8 it is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Grote fan van je stylo creaties! Ik kies resoluut voor 7!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Stofje 6 graag! Nog veel succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. nummer 1 voor mij. Gewoon omdat ik gestopt ben met kijken en je geen twijfels wou. Aha soms moet je die twijfels voor zijn en gewoon stoppen bij nummer 1 ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Uitpuilende stoffenkast... dat ken ik en toch doe ik mee voor stof 4. Mocht ik hem winnen word het gewoon meteen verwerkt hoeft het ook niet in de kast ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Stofje nr. 4 is mijn favoriet... Prachtig jurkje trouwens dat jij er al mee gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Echt geen moeite mee hoor! Stofje 4!! Nog mijn lievelingsgetal ook :D

    Wat lief dat je dit weggeeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat lief van je !
    Ik ga voor stofje 2. Ik zie er een voering voor een tussenseizoensjasje( bestaat dit woord?) in.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik zou heel blij zijn met stofje 3, voor een hemdje voor een klein ventje.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat leuk! Ik kies stofje 1, een Cisse staat hier al heel lang op de planning.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik droom al een tijdje van een Gérard voor mezelf... En aaaah, wat droomde ik weg bij jouw schone Cisse, enkele maanden geleden... Wordt mijn droom misschien toch waar? Stof nummero uno, graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoe fijn! Ik zie in stofje nummer 4 een prachtige zomerse Ally-broek voor mijn dochter van 2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oeh leuk! Ik doe graag mee voor stofje nummer 1. En dat zal dan ook heel waarschijnlijk een Cisse voor 1 van mijn zonen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Stofje 4 komt zeker en vast van pas met de nakende babyboom in de familie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hihi, ik had stofje vier nog niet goed gezien op instagram. Dus geen dolfijnen maar mandarijnen voor mij. Zou er een rokje en hemdje uit gaan voor mijn 1-jarige meisje-jongentweeling? 't Zou zo'n coole twinning zijn, in dit stofje! Ik ga heel hard duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ga voor stofje 7! Voor mijn puberdochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ze zijn allemaal mooi, maar mijn favoriet is stofje 4! Iedereen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik verkies nr 1...lijkt mij leuk om een tas uittemaken of kussens of een toilettas...

    BeantwoordenVerwijderen
  55. oeh,oeh,oeh, ik zou graag mijn kansje wagen voor stofje nr 8 :)
    en je blog, je naaisels, en je vertelsels, zijn in 1 woord: Fantaspectazalig!!
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Stofje 1! Wel leuk voor een broek voor mijn nichtjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Stofje 4, zonder twijfel. En als ik dan egoïstisch mag zijn maak ik eens iets voor mezelf. Gebeurt veel te weinig! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Stofje 6 zou geweldig zijn voor mijn dochter. Zij is nog niet zo groot als jouw meiden, dus een rokje zou nog wel moeten kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Stofje 4 or 2, ik kan niet goed kiezen ... Op slag op beiden verliefd ... ik ga dan toch voor stofje 2, met de vogeltjes (mijn favoriete thema) en blauwe tinten (de lievelingskleur van mijn dochter) en maak er iets uit voor haar ! Ik duim en hoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wow, keuzestress! Ik ga voor stofje 2, waar ik eens mijn principe "dochters nooit kleden in matching outfits" zou voor laten varen. Ze zijn 2 maand en bijna 2 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wist je dat 8 mijn lievelingsgetal en tevens geluksgetal is? Ik doe mee voor de bloemen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik ga resoluut voor 1! Een cisse staat al even op het programma maar raakt niet genaaid. Misschien komt het er nu eindelijk van?!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat een leuke give-away!
    Ik waag mijn kans voor nr2 die blijkbaar toch al vrij populair is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Die "overschotjes" van u geraken nog met gemak rond mijn dochters! Mijn favoriet is nummer 4, ik weet ook al precies wat ik ermee zou maken. Benieuwd? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Instant love hier voor stofje nummer 6. Ook dochterlief van 5 (die altijd heel enthousiast meekijkt op jouw blog) vindt die mooooooi. Wij wagen dus graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik vind stofje 4 echt top! Dat Janneke was zoooo schoon. Ik zou er een zomers tuniekje voor de kleuterdochter mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Dan zou het voor mij stofje 1 mogen zijn.. Die Cisse, weet je wel? Ik zie t alleszins voor me :-).
    Mijn naampje mag dan mee de pot in?
    En nu duimen :-). En wie ook moge winnen, bedankt voor de give away.
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat leuk dat je deze schatten wil delen! Kiezen is moeilijk, maar gezien de zoon ver benadeeld wordt qua zelfgemaakte kleding, ga ik voor nr 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ook ik doe graag mee voor nummer 2
    Wat lief van je om te delen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik ruik de zon al bij stofje nummer 4!
    En zijn papegaaien niet de nieuwe ananassen?

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Een leuke post, net zoals al die vorige! Wel geestig om stofjes (stofje 4) die bij mij liggen ook hier zien terug te komen. Ik ben wel fan van stofje nr. 1, dus ik ga daarvoor. Met wat paswerk kan hier nog wel een kleedje uit denk ik dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Stofje 1! Stofje 1! Stofje 1!
    Mijn keuze is duidelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik kijk altijd uit naar je posts! Ik ding mee voor stofje 8.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik ga totally voor 8, wat een superleuk stofje, helemaal mijn ding

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Mijn favorietje is stof nummer 5! Zo vrolijk en 'vinnig'!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wauw keimooie stofjes dat je weg geeft.
    Ik doe graag mee voor stofje 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wauw keimooie stofjes dat je weg geeft.
    Ik doe graag mee voor stofje 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Supermoeilijke keuze... na lang twijfelen doe ik graag mee voor nummertje 4...

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat leuk! Met een dochter hier in huis met lievelingskleuren oranje en roze waag ik graag mijn kans voor nr. 6. Ik maak met veel plezier jouw rokje-dat-er-nooit-kwam af.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Proficiat met je (bijna) driejarige blogverjaardag......moest je mijn naam uit het potje trekken, dan liefst voor stofje nummer 1

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Om eens totaal buiten mijn comfort zone te gaan:stofje nummer 7!Van een andere give away die ik hier eens gewonnen heb draag ik nog altijd heel fier mijne pyjama ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. ik ga voor de stof 8. wat een mooie en vrolijke voering !

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Zo vrijgevig! 😀
    Ik ga voor stofje 1, waarschijnlijk zal dat ook een cisse worden, mocht ik winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Stofje 5 is mijn favoriet! Ideaal voor een zomerrokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een leuke give-away! Ik vind het plezant om te zien welke mooie creaties er van de stofjes gekomen zijn.
    Ik ga graag voor stofke nummer 7!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Waag graag m'n kans voor nummer 4! Veel uitdeelplezier! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik twijfelde enorm tussen 5 en 7, beide stoffen die ik zelf niet zou kopen aangezien manlief dit niet wil. MAAAAAAAAR, een give-away is niet zelf kopen hé. Dus gaan we voor 5 en maken we er absoluut een jurkje uit voor de oudste dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een leuke give-away :)
    Fan van nummer 7, niet voor mezelf maar voor de zus. Die begint in september met een beauty-opleiding en ik zou haar graag enkele etuitjes maken voor haar borstels e.d. :) Dat stofje schreeuwt haar naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een leuke give-away :)
    Fan van nummer 7, niet voor mezelf maar voor de zus. Die begint in september met een beauty-opleiding en ik zou haar graag enkele etuitjes maken voor haar borstels e.d. :) Dat stofje schreeuwt haar naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Het was een moeilijke beslissing, maar voor mij toch graag nummertje 6! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ooooh neeeeee kiezen.... Dat is zo moeilijk zeker als eigenlijk alle opties leuk zijn.
    Dan ga ik maar voor mijn eerste gedacht: de schattige meesjes van stof 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Proficiat met je mooi blog! Ik zou graag in aanmerking komen voor nummer 7. Ik hou van dierenprintjes! Duimen maar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Oh wow een give away. Kiezen was niet moeilijk. Ik ga voor stofje 7!
    Kom je ook kijken bij mijn aanstaande give away?
    Sewingfenna.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik waag graag een kansje voor stofje nummer 1. Een cisse wil ik er graag mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Oh leuk, stofje 1, mijn jongens kunnen ook zo'n mooie broek gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Zo leuk!
    Ik wil met stofje 6 wel een rokje maken!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Met stofje nummer 2 wil ik wel iets maken voor een jarige Mees :)

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Oh geweldig, ik ga voor stofje 5. Zou perfect in de kamer van de dochter staan als verdere aankleding waar we mee bezig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ooh leuk. Ook hier moeilijk kiezen, maar in stofje 2 zag ik al direct een luchtig zomerkleedje voor één van mijn dametjes. Stof 2 dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Hoewel ik nog nooit iets gewonnen heb bij zo een wedstrijd, waag ik graag mijn kans voor nummer 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Het was toch moeilijk kiezen, maar nummer 4 heeft het gewonnen.
    Het zou leuk zijn om daar nog een kleedje uit te maken of een bloesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Oh, al veel anderen die voor nummertje 7 kiezen, en toch waag ook ik mijn kans voor dat pantermotiefje. En mijn klein meisje ziet

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Dat jurkje al helemaal zitten... Tekst was blijkbaar niet helemaal doorgekomen, oeps...

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Leuk! Met stofje 1 wil ik ook graag zo'n mooie cisse maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Stofje 2 met de vogeltjes voor mijn dochter die in de vogelnestklas zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Toffe give away! En als echte fan ga ik voor stofje 1, om u schaamteloos te kopieren en er ook een Cisse uit te maken voor zoontje van 15 maanden die bijna bijna in maat 92 kan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Awel, stofje nummer 1 vind ik de max! Sober en stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Leuk :-). Ik zou wel eens de stoere toer willen opgaan voor de dochter met stofje nr 7 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Stofje7 springt er bovenuit ! Dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Stofje 4 is perfect voor een rokje of bloesje voor 1 van de meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Nou ik kan echt wel kiezen hoor . De dolfijntjes van stofje 3vind ik het allermooist !

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Nou ik kan echt wel kiezen hoor . De dolfijntjes van stofje 3vind ik het allermooist !

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Nou ik kan echt wel kiezen hoor . De dolfijntjes van stofje 3vind ik het allermooist !

    BeantwoordenVerwijderen
  114. helemaal verliefd op stofje nummer 5 :-) bedankt om al dat moois telkens met ons te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Fijn! Ik wil graag meedoen voor stofje 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik waag mijn kans voor nummer vier en hoop dat ik er een zomerse rok voor mezelf mee kan maken... of een Janneke voor ons Isolde!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Leuke give away! En prachtige stofjes! Stofje 7 daar wil ik wel een rokje van maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Stofje vier krijgt mijn voorkeur. So in love with it! Een bloesje voor de dochter, ik zie het al helemaal voor me ...

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Het is dan ook helemaal niet moeilijk om enthousiast te zijn over zo een fijne blog als de jouwe... Kiezen is daarentegen een pak moeilijk. Ik ga voor stofje 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Goe bezig!
    Ik doe mee voor stofje 4, daar heb ik al een bijpassend vestje voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ik doe graag mee voor stof 6. Dat past perfect bij het naaiproject dat ik in gedachten heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Ooooh, Waauw! Allemaal leuke stofjes, en voor een typische weegschaal als ik is kiezen echt heel moeilijk. Maar ik doe het toch en ga voor stofje 1, daar wil ik misschien zelf ook wel eens een Cisse uit maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Zo lief dat je dit moois allemaal uitdeelt.! Ik kan hier toch geen afscheid nemen van mijn mini voorraad stofjes :D. Ik zou heel graag meedoen voor stofje 5, voor een shirtje voor mijzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik ga heel zeker voor stofje 7, ik zou er een mooi broekje voor dochterlief van willen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wat lief van je, om ons te verwennen! Ik ga absoluut voor stofje 1!!!! Ik maak er ook een Cisse of een Jakob mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Oeh nice!! Stofje 7 zou een geweldig jurkje rond het lijfje van mijn dochter zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Oh zo leuk!
    Ik ga voor 6, zonder twijfel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Stofje 2 vind ik prachtig!!
    Ik zie er een mooi rokje in voor onze jongste die vroeg of ik voor haar net zo'n rok als zus wilde maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Het kindje van mijn zus zit in het dolfijnenklasje en is verzot op alles wat met dolfijntjes te maken heeft. Voor mij is de keuze dus snel gemaakt: met stofje nummer 3 zou ik een rokje kunnen maken en een kleine meid heel gelukkig maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wat ben jij vrijgevig, leuke give away. Ik kies voor nummertje 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Zo tof allemaal!
    Maar bij gebrek aan jongensstof doe ik graag mee vr nummerke 1!
    Groetjes
    Els S.

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Oh mooi!! Ik zou voor nr 4 willen gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Leuk! Mij kan je blij maken met stofje 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Wat een keuze... Ik kies voor de zoon, en voor nr 3... En nu in spanning afwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik vind stof 7 heel tof! Groetjes, Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Hallo, ik waag mijn kans voor stof 2 : een zwierige zomerjurk zal het worden. Wel nog een onderjurkje in een andere stof eronder en hoppa .... daar vliegen weg ! (op hoop van zegen)

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Stofje 1 graag: voor nog een Charles Pants voor mijn Berrebeer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Love love love de Hawaï bloemen van stofje 8 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Say what?! Drie jaar al?
    Anyway: van harte gefeliciteerd. Ik kom hier gaarne.
    Als ik win: stofje nr. 1 graag. Daar gaan mijn jongens heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Ik ga voor nummer 1! Superblog btw ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Je naakt het volgen van je blog en het geven van complimenten enorm gemakkelijk. Je maakt pracht stukjes! Kben verzot op stofje 1 dus de keuze was snel gemaakt. Ideaal om een kruippakje voor mijn komend ventje van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ik duik graag in jouw tombolapotje, ik zou wel weten wat te doen met stofke 2 .😀

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Stof nummer 3 is mijn favoriet.Super leuk dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Nummertje zeven is soooo totally me! Met de vakantie in het vooruitzicht krijg je mij misschien terug aan het naaien met dat stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Stofje 7, wat ik er mee zal maken kan ik iets minder snel bedenken. En een beetje van jou creativiteit en naaitalent mag er ook gerust bij! Stuk voor stuk prachtige creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik doe graag mee met de give away en ga voor stofje nr.8!;')

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Mijn stoffen kast begin stilletjes aan ook uit te puilen.
    Ik ding mee voor stofje 6 voor een zomerrokje voor mezelf.

    Tina
    www.driecreatievebijtjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Wat een leuke stofjes! Stofje 1 daar heb ik nog wel een kontje voor rond lopen. Mocht ik geluk hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  150. oh, leuke verrassing! Ik kies voor stof 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Wat leuk , met plezier volg ik jou blog om altijd die mooie dingen te zien , graag doe ik mee voor stofje drie
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Wat leuk , met plezier volg ik jou blog om altijd die mooie dingen te zien , graag doe ik mee voor stofje drie
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Kiezen is niet gemakkelijk maar ik doe graag mee voor stofje 7. Wat een pareltje! En de jurk die je zelf mee gemaakt is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Bloemen graag :-) ... ze zijn allemaal super maar ik ga voor 8 ! (btw dank je wel voor deze leuke give away)

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Stofje 7, perfect voor een broekje voor mijn kleinste meid (die helaas nog niet zo dol is op rokjes en kleedjes als grote zus) !

    BeantwoordenVerwijderen
  156. In stofje 2 zie ik wel een zomerkleedje voor de dochter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Wat leuk een give away! Ik waag een gokje voor stofje 8.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Ik vind stofje 6 de mooiste... je zal je werk hebben met je give-away :-). Zoveel enthousiasme !!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Stofje 2! Ik zie er al vanalles in voor mijn twee meisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Stofje nummer 8 is mijn favoriet. Het zou een prachtig jurkje worden voor mijn jongste.
    Succes met selecteren van de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Oh wat een leuke give away! Stofje 7 vind ik het tofste, hier zou ik graag iets van willen make

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Oh oh oh! Voor mij mag dat stofje 7 zijn ;-) Flink gekozen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Het cissestofje voor mijn boyz please 😎 nummertje 1 zou mij heel blij maken

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Wow, zoveel mooie stofjes. Omdat ik zelf niet kon kiezen, schakelde ik de hulp van dochterlief in en zij koos zonder twijfelen voor stofje nummer 7

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Proficiat! Al zo veel reacties!
    Ik ga voor stof nummer 8.

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Ik waag graag mijn kans voor stofje 1. Zoon 1 komt wekelijks met 3 gescheurde broeken naar huis, dringend tijd voor mama om eens terug in actie te schieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Joepie ze doet het weer en wij doen weer mee natuurlijk! :) voorkeur papegaaienstofje voor ons...

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Grote fan van stofje 1! Zou er een broekje voor mijn neefje uit willen maken, of een rokje voor mezelf? Of een pulleke? Keus genoeg ;) Count me in! Groetjes. P.S.: Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Ik ga zonder twijfel voor stof nr 1: de zoon heeft lange broeken nodig én heeft dezelfde blauwe trui als jouw zoon op die bewuste cisse draagt, dat kan toch geen toeval zijn? Een cisse zal het worden voor in september. Als ik win tenminste...

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Grote fan van stofje nummer 7 én nog veel meer van jouw blog, doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Oh stofje nummer 4 is zooo leuk. Die papegaaitjes zo schattig. Ik ben al stiekem projectjes aan het bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Proficiat met je 3 blogjaren!
    Ik doe graag mee met je leuke give away.
    Stofje 1 vind ik geweldig, en je idee om ook met de achterkant te werken heel mooi. Ik zie er een tas of een rokje in :-)
    Graag voor nr 1 dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Stofje 8 is mijn favoriet, die ziet er zo vrolijk en zomers uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  174. oh - ik doe ook graag mee voor stofje nummer 6!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Aiaiaiai wat een reacties al! Maar doe graag mee voor nummer 6! En nu hard duimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Oh leukk!
    Ik waag me een kans voor stofje 4.
    Hopelijk kan er na de examens met aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Dorie toch, fantastische stoffen!! Hmmm, nr 2 is dan toch mijn favorietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Stofje 1! Ik heb nog een Charles voor Eloise op de planning staan en deze stof lijkt mij ideaal! #duimenvoormijzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Ik ga voor 1.. Ook voor een Cisse!
    Hij staat al lang op de naaiverlanglijst en dat kleurtje is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Leuke stofjes en super blog om te volgen!
    Ik kies nummer 7 omdat dit een print is die hier in mijn stoffenkast nog niet terug te vinden is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Heel blij dat ik je blog recent ontdekte. Interesse in stofje 4, al was de keuze moeilijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...