maandag 8 juni 2015

8 winnaars, joepiejee

Jullie waren met velen, de deelnemers aan mijn give-away. Tweehonderdnegenendertig zeg. Dat zijn een hoop namen om te schrijven. Mijn pols zal het geweten hebben.
Afhankelijk van de stof was jullie winstkans beduidend groter of kleiner:
- stof 1 : 49 deelnemers
- stof 2 : 37 deelnemers
- stof 3 : 11 deelnemers
- stof 4 : 39 deelnemers
- stof 5 : 13 deelnemers
- stof 6 : 26 deelnemers
- stof 7 : 36 deelnemers
- stof 8 : 18 deelnemers

Ik wil altijd een originele trekking verzinnen, maar de tijd gunt me dat meestal niet. Dus nummerde ik alle deelnemers per stof en haalde de lottotrommel van de kinderen nog eens boven. De nummers 43 - 34 - 9 - 14 - 2 - 16 - 1 en 4 rolden eruit. En die zijn gelinkt aan volgende gelukkigen:

give-away winners

give-away winners

give-away winners

give-away winners

give-away winners

give-away winners

give-away winners

give-away winners

Alle winnaars mogen me mailen, gefeliciteerd alvast!

12 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaars,volgende keer voor mezelf misschien meer geluk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, leuk zeg, daar ga ik iets moois voor de kids meemaken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaars!
    Was een leuke give-away Eva, en misschien volg ik je voorbeeld wel.
    Moet ook mijn stoffenkast onder handen gaan nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehh! Leuk!!! Dank je wel alvast, ik mail je! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ik win nooit iets bij een give away (tot nu toe dan), en ik lees heel veel blogs en waag altijd een gokje. Eens moet de eerste keer zijn, dank je wel hoor :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeej! Ook ik ben een nooit-winner, of beter: was :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...