zaterdag 9 mei 2015

koperen regen

Of "regen met de kleur van zon", zoals Riet het zo schoon verwoordde.
Donkerblauwe, soepelvallende stof met een prachtige koperen blokjesprint van, hoe kan het anders, Lotte Martens. Het lapje dat ik mocht testen was net groot genoeg voor een leuke tas.
Enter "Mijn Tas".

leonie (collage)

Ik koos Leonie, een eenvoudige, niet al te grote tas die ik morgen kado doe aan mijn moeder. Want donkerblauw en mijzelf, da's geen goede match.

leonie1

Voor de fournituren trok ik vanochtend nog snel naar Hexagoon, waar ik al het andere moois negeerde (oh, wat is dat moeilijk…) en op zoek ging naar koperen D-ringen en musketonhaken. Niets. Dus ging ik voor brons, wat ook wel werkt eigenlijk.

leonie

De voeringstof bracht ik 2 weken geleden mee uit Bali. Een prachtige print in één van mijn favoriete kleuren.

leonie (inside)

De stoffen van Lotte Martens zijn allemaal even prachtig en uitermate kwalitatief, zonder overdrijven. Ze zijn uitsluitend te verkrijgen bij Lotte Martens zelf en Bambiblauw. En binnenkort komt er een nieuwe collectie aan, hoera!
En mijn favoriet, waar ik het toen ook al over had? Ik durfde te knippen, jawel. Maar het verwerken is een hindernissenparcours, vrees ik… To be continued dus!

30 opmerkingen:

  1. Moeders zijn super content met donkerblauwe Leonies voor moederdag, ik weet dat. ;-) Ik zou zelf ook wel supercontent zijn met deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijven pareltjes die stoffen van Lotte Martens en het lijkt gemaakt om te combineren met het meegebrachte Bali stofje. Jouw mama zal blij zijn morgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtcadeau voor jouw moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Volgend jaar ga ik me ook maar eens aan zo'n cadeau wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amaaaai geweldig schoon!! Daar ben ik beetje jaloers op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. Ik wil die ook, want donkerblauw, dat is juist mijn kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowie, en anders ik wel :) jammer dat mijn dochter nog niet naait :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je mama heeft geluk met zo'n creatieve duizendpoot als dochter :-). Ze zal glunderen bij het zien canvas haar nieuwe tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stof van Lotte Martens! En hoe mooi gecombineerd met de batik. Uw moeder zal zeer content zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige tas en echt mooi, die stoffen bij elkaar!
    Ik zou hier ook zeer blij mee zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel stijlvol, je mama zal fier zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie tas uit 'Mijn Tas" gemaakt! Zeker de keuze van de stofjes is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! En die stoffen van Lotte Martens zijn zalig! Gisteren heb ik de nieuwe stoffen al gezien en gevoeld. Ze zullen zeer gegeerd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie combinatie van stoffen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Brons werkt prima met deze 2 stoffen! Deze tas staat ook nog op mijn ooit af te werken to do lijstje..
    enige tips of klaar en duidelijk te maken zoals de handleiding in het boek?
    liefs, flooke

    (P.s.: je vindt me vanaf nu terug via duizendfloot.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe schoon, de koperen traantjes zouden ervan over uw wangen stromen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi tasje, je moeder was er vast helemaal mee in de wolken!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die wil ik ook allang eens uitproberen, nu ik de jouwe zie krijg ik weer goesting... Keischoon seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo mooi ... Heel even wenste ik dat ik je moeder was. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig, ik zeg het u. Een tas die uw moeder zal koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. maar dat is toch weer zo een schoon taske!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooie tas ... De mama zal ondertussen al lopen stoefen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw zo een tofke zeg! Zo een leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...