vrijdag 20 maart 2015

het boek van de zuster

Annelies aka De Zuster Van schreef een boek. Een tassenboek! 
Ergens in november namen een tiental testers de patronen onder handen. Ik wilde ze wel allemaal maken, maar gelukkig won mijn verstand het van mijn goesting en besefte ik al gauw dat 1 model uittesten al meer dan genoeg was op dat moment.

lili - de tas van annelies

Ik koos Lili. En maakte een large en een small versie.

lili large (collage2)

lili large (inside)

Voor de Lili Large ging ik voor streepjes en blauw. Petroleumblauw, dat matcht zo mooi met zwart en wit. De tas heeft een binnenzak met een rits. Het patroon zit eenvoudig maar toch niet simpel in elkaar. Does that make sense? Geen gewone tote bag dus, maar met wat foliekes. Hij is top, die tas, ik gebruik hem veelvuldig, vanaf dag één al.

lili large (collage)

De Lili Small kreeg een zwart-wit uitvoering met paarse binnenkant. Perfect als lunchtasje, of voor kleine meisjes. I love it!

lili small (book)

De Tas van Annelies ligt sinds deze week in de winkel. Het is een prachtboek, eerlijk waar. Met fijne tassenpatronen die net dat ietsje meer bieden, en voor ieder wat wils.

lili small (collage)

Dus snel naar die boekhandel, je krijgt er géén spijt van!

(stoffen bij Pauli - Ikea - Stof2000 - Georgette)

32 opmerkingen:

  1. Hij is naar me onderweg... en nu kijk ik er nog meer naar uit sè!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk, ligt het boek al in de winkel? Dan geef ik mezelf nog een verjaardagskado (dat mag toch hé ;-) Wat een mooie tas, inderdaad, ziet er gewoon simpel uit met dat extraatje meer! Knap Eva!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knappe lilies! Die kleine ziet er mij ideaal uit om paaseitjes te rapen, of te , hebben hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet zo'n tassenmaakster. Maar ik krijg nu wel heel veel zin in het boek. Lili kan ik alvast héél erg smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag alleen nog maar super schone tassen passeren. Dat boek komt hier alvast op het lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mooie tassen! Dat boek ga ik me toch wel aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gecombineerd, zo met dat zwart en wit en kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag in deze versie meteen een nieuwe vervanger voor mijn dagelijkse heen-en-weer tas naar het werk !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn favoriete stoffen combinaties (al ooit eens een paar in zelefde combi gemaakt;-))
    De model spreekt mij ook aan! Ik hou van grote tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Ik ben meer een kleding maakster, maar nu word ik toch benieuwd naar dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zien er inderdaad leuk uit die tassen!Ik heb nog een bon liggen,misschien daar voor gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Heerlijk die knoopjes aan de hengsels. Ben erg fan van de grote versie, dat blauw en zwart-wit is erg stijlvol samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ola, als tassen-fan staat er weer een boek op mijn wensen-lijstje! Prachtige tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh, toppie!!!
    Er wordt nog gevochten om die tas, denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee prachtige versies van Lili! Merci tester!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. knappe stofjes gebruikt! Echt wel prachtige tassen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een parels al weer! Zooo stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel hippe tassen! En ook heel leuke stofjes die je gekozen hebt. Vooral die met streepjes en petroleum blauw valt erg in de smaak bij mij (maar ja, ik ben dan ook dol op alles met streepjes en de kleur petroleum blauw haha :) ).

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi!! Petrol met zwart, echt een super combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En deze wil ik dan ook maken. Schitterende tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En deze wil ik dan ook maken. Schitterende tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben een leek als het op tassenmakerij aankomt, en ondanks de pracht van de patronen ligt Mijn Tas hier nog steeds ongebruikt. Maar foto's als deze doen mij zin krijgen in een tassendoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Helemaal gek van deze tas! Zet ik op mijn verlanglijstje...

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...