donderdag 8 januari 2015

for the love of it

Jullie zagen dit vandaag misschien al wel ergens passeren. Misschien zelfs al heel dikwijls. Maar dat is omdat het belangrijk is. Heel belangrijk. Belangrijk genoeg voor mij om er een hele blogpost aan te wijden. Want zij verdient dat.

bryo-award oproep

Zij is Sharon, bezielster van Zonen 09, jonge en creatieve onderneemster die hard werkt om de zelfmaaksector te voorzien van degelijke jongenspatronen. En daar nog in slaagt ook! Want Sharon en haar onderneming zijn genomineerd voor een Bryo-award in de categorie Creative Highlight, hoera!

bryo-award oproep

Virtueel zit ik nu op mijn knieën om jullie te vragen twee minuutjes van jullie tijd te willen investeren om op haar te stemmen. Twee minuutjes, die voor Sharon en Zonen 09 zòveel kunnen betekenen:
- omwille van de erkenning die de zelfmaaksector ermee kan krijgen,
- omwille van de visibiliteit die Zonen 09 ermee kan krijgen,
- omwille van de kroon op Sharons harde werk.
En eerlijk: jullie willen toch ook nog vele jaren kunnen meegenieten van alle mooie dingen die ze nog uit haar hoed zal toveren?

bryo-award oproep

Hoe kan je Zonen 09 mee aan de overwinning helpen?
- Kijk op deze website naar Sharons filmpje onder de categorie Creative Highlight 2014.
- Surf opnieuw naar deze pagina om te stemmen.
- Klik op 'stem nu' onder Bryo Creative Highlight 2014.
- Vul je naam en e-mailadres in.
- Klik op de link die je in je mailbox krijgt (check je spamfilter!) en vul je wachtwoord aan.
- Stem op Zonen 09!

bryo-award oproep

Ik weet het, het klinkt omslachtig maar het vraag écht niet meer dan 2 minuutjes van je tijd, seriously!
In naam van Zonen 09 alvast een dikke merci!

bryo-award oproep

31 opmerkingen:

  1. Super, ik kan dan wel niet zo goed overweg met de naaimachine, maar ik heb ook op haar gestemd!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Arg, die gekke foto van mij!!!! :-)
    Merci voor de mooie woorden en de steun! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die 'gekke' foto is de max :) Mijn stem had je al!

      Verwijderen
    2. Het is een prachtfoto hè, merci om te stemmen, Wendy!

      Verwijderen
  3. Zo'n leuke foto van Sharon en de woorden verdient ze helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben bekaf, maar morgen haal ik alles in, stem ik met elk mailadres dat ik heb, en ronsel ik mee stemmen. Dat verdient ze zo hard!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uiteraard verdient zij massaal onze stemmen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi dat je Sharon zo in de kijker zet! Ze verdient dat zeker en vast. Mijn stem heeft ze al..:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo hard verdiend! Mijn stem heeft ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn stem heeft ze ook! Ik kijk trouwens ook uit naar die stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, wat een omslachtig systeem om te stemmen... het komt inderdaad in de spam... maar het is me gelukt... zelfs meisjesmama's zijn zot op zonen09 !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die twee minuutjes heb ik met plezier uitgetrokken voor zo'n straffe madam. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...