zaterdag 15 november 2014

workshops @ het machien

Sinds een klein jaar geef ik occasionele workshops bij Het Machien in Heist-op-den-Berg. Het Machien is het blog-, naai- en workshopkindje van Den Depot, een gezellige stoffen- en fourniturenwinkel, online én in't echt.
Voor de komende weken staat - onder mijn begeleiding - het volgende op het programma:

- het full-option vakantie- , lees- of logeerkussen (dinsdagavond 25 nov.)

full-option kussen handleiding



















- de Lua slaapzak van Straightgrain (woensdagavond 26 nov.)

lua workshop




















- het Jackie manteltje van Ienemiene (zaterdag 13 dec.)

jackie voor lucille



















Alle info en de mogelijkheid tot inschrijven kan via de links achter de foto's. 
Misschien zie ik jullie daar?

8 opmerkingen:

  1. Tof. Had de Jackie wel zien zitten maar die gaat maar tot maat 140 en dat is te klein voor mijn dochter. Veel plezier bij het geven van de workshops.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijd, dat kom ik tekort, anders zou ik me zeker inschrijven, dan wordt hier nog ne keer iets nuttigs gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie! Ingeschreven voor de Lua slaapzak! Heb er nu al zin in 😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eva, de materiaallijst staat nog steeds niet online :(
      Breng ik dan helemaal niets mee? Behalve uiteraard garen, basic naaigerief en eigen naaimachine?

      Verwijderen
    2. Hoi Silke, ik zorg niet voor de mailing en dergelijke, dat doet Het Machien. Stuur je mij even een mailtje? goris.eva@telenet.be

      Verwijderen
  4. gij Pro zeg :D Wel fijn dat je dat kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...