zaterdag 6 september 2014

opruimactie

Vandaag ruimde ik mijn stoffenvoorraad op. Ik plooide, aaide en nam beslissingen. Er moet wat weg. Ik maak plaats voor nieuws, al hou ik mij redelijk goed aan de met mezelf gemaakte afspraak: niet kopen om te kopen. En dat lukt, gelukkig.
Die afspraak maakte ik pas een dik jaar geleden, dus had ik ook een stapel hebben-om-te-hebben stoffen van ervoor. Een deel ervan gaf ik links en rechts al eens weg, maar ook hier, via mijn blog, wil ik wel wat kado doen. Zes pakketjes stof, nooit gebruikte of restlapjes. Aan jullie de keuze.

pakket 1 : 2x 45cm Free Spirit linnen

give-away1
pakket 2 : 50cm appeltjesflannel + 110cm gebreide wintertricot

give-away2



















pakket 3 : 50cm Halsoverkop tricot + 200cm bloemenkatoen

give-away3



















pakket 4 : 6 restlapjes katoen (elk minstens 50x50cm, meestal meer, waarmee ik o.a. dit jurkje, dit hemd en deze tas maakte)

give-away4



















pakket 5 : 150cm streepjestricot + 50cmx90cm tricot (van dit zomers jurkje)

give-away5



















pakket 6 : 100cm blauwe bloemetjeskatoen (van dit hemd) + 50cm zwarte bloemetjeskatoen (van deze jurk)

give-away6



















Ik hoor graag welk pakket je verkiest in een reactie hieronder. Verder zijn er geen voorwaarden. Je mag twijfelen tot en met 19 september. Succes!

200 opmerkingen:

  1. Mijn jongetje zag pakket vijf en riep: een Buma voor mij. Ik ben groter gegroeid. Dus ik hoop op pakketje vijf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed jouw opruimactie, dat zou ik ook eens moeten doen ;) en lief dat je deze prachtige stofjes hier weg gaat geven.
    En omdat ik mooie stofjes niet kan weerstaan waag ik graag een kansje voor 3 of 4.
    Groetjes, Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooeeeehhh, alles is leuk.
    Volg je blog op de voet.

    Ik zou graag kans willen maken op pakketje nummer 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel moedig en lief dat je deze stofjes zomaar weggeeft. Ik waag mijn kans voor pakketje 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, leuk! Ik waag graag mijn kans! Pakket 2 zou super zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal heel mooie stofjes, maar na alles bewonderd te hebben, kies ik voor pakketje 2. Alvast bedankt om je fantastische stoffencollectie met ons te delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de give away! Pakketje 2 zou ik graag winnen.

      Verwijderen
  8. Pakketje 4 zou super zijn voor nog enkele bavet-servetten vr mijn 2 monsters.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal weg van de bloemen in pakketje drie...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh, zo'n leuke pakketjes allemaal.... Als ik dan toch moet kiezen ga ik voor pakketje 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De tricot van nummer twee steekt mijn ogen uit dus bij deze vraag ik heel beleefd please? Pretty please?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moeilijk.... Maar ik ga toch voor pakketje 6!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oehhhh zo een toffe stof!!
    voor nr 2of 3 waag ik graag een kansje~!

    Bedankt voor de kans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Whow, ze zijn allemaal super leuk maar pakketje 2 zou echt een heel mooi pyamavestje zijn en een stoere wintertrui voor mijn kleinzoontje van anderhalf !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik waag mijn kans voor pakketje 3! Je bent toevallig zelf niet te winnen voor eens zo'n opruimactie op verplaatsing? (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. aiai kiezen uit zoveel moois...
    ik denk dat ik ga gaan voor pakketje 5

    groetjes sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk leuk, voor mij springt nummer6 eruit! Gr manon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooh, zet mij maar op je lijstje voor pakketje nr. 6 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ook ik waag mijn kans en probeer te gaan voor pakket 6

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooohhh...moeilijk om te kiezen! Ze zijn allemaal leuk! Maar als t dan toch moet...kiezen we voor pakketje nummer drie. Waarom? Omdat die twee snottebellen al veel gekregen hebben van de mama
    En de mama nog nooit iets voor haarzelf gemaakt heeft, omwille van haar ritsenangst hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een leuke give away! Ik ga voor pakketje 2. Van de tricot zou ik graag een mooi rokje willen naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allemaal leuk, maar pakket 2 draagt mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allemaal mooi, maar ik waag mijn kans voor pakketje 6...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zoveel moois! Ik doe ook mee, voor pakketje 5 graag.
    Groetjes, Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wil je wel 'helpen' met de opruimactie en wil graag pakketje 3.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oooh, ik doe ook heel graag mee. Mijn voorkeur gaat uit naar pakketje 5 (alhoewel ze allemaal heel leuk zijn :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk leuk, met pakket vijf kan ik wel iets moois maken waarmee ik mijn dochter blij kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Moeilijk kiezen. Maar 3, 5 en 6 heeft wel mijn voorkeur

    BeantwoordenVerwijderen
  29. waauw
    blijf opruimen zou ik zeggen
    pakketje 6 graag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, tof zeg..... Mooie stofjes kan ik niet weerstaan.... Alle pakketjes zijn leuk, maar ik moet kiezen dan zijn 4 en 6 favoriet. Succes met opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Joepie, leuk! Ik wil pakje 6 wel, al was het moeilijk kiezen :-) alvast bedankt voor de leuke give-away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Moeilijk kiezen ;-), maar ik ga toch voor pakket 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow, leuke stoffen zeg! Dat je daar afscheid van kunt nemen...
    Ik had zelf pakketje 6 gehouden, die vind ik toch het leukst.
    Mijn dochter wil nog een Monster High tas, dus die wordt zwart met roze. Die zwarte bloemetjes stof zou de perfecte binnenkant zijn! En die andere een leuk bloesje ofzo.
    Ik hou mijn vingers gekruist.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Eerste voorkeur pakketje twee, dochterlief houdt van appeltjes, tweede voorkeur pakketje nr 5 mama houst van de zee.... en nu maar hopen dat het geluk aan onzer zijde is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe ook graag mee aan jouw vrijgevige opruimbui :o)

    Ons ventje wordt binnenkort al een jaar (zo snel!!!) en ik ga mij wagen aan mijn eerste vlaggenlijn voor zijn feestje. Dus: ik doe graag mee voor het stofje dat jij het meest geschikt vindt voor een onhandige naaister en flinke zoon :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat lief! Ik waag mijn kans voor pakketje 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zalig. Mijn grote voorkeur gaat naar pakketje 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Graag 3 voor mij !!!
    Leuke opruimactie.Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wauw wat leuk!!! Ik vind pakketje 4 super met de katoenen lapjes.
    groetejs renske

    BeantwoordenVerwijderen
  40. oh ja fijnfijnfijn!!! JE kwam tijdens t opruimen nog wel wat schatten tegen... pakje 3 of pakje 6 zie ik beiden even graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben keihard fan van die wintertricot! Een moedige beslissing om je stofjesvoorraad op te kuisen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat fijn dat je opruimt :-) pakket 2 of 3 zie ik wel zitten! En aangezien we nog even tijd hebben om te twijfelen die ik dat dus ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Amai, zo tof!
    Pakketje 5 doet al allemaal ideetjes borrelen in mijn hoofd, dus wie weet, kan ik ze binnenkort uitvoeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe ook graag mee. Pakketje 2 vind ik het mooist! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Heel graag doe ik mee om een kansje te wagen bij jou opruimactie.Liefst nr 5 maar nr 4 lijkt me ook leuk,indien ik win laat ik de keuze over aan jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Fijne actie! Ik doe graag mee voor pakketje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hier ook volop bezig met een opruimactie! Maar toch doe ik graag mee voor pakketje 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Zonder enige twijfel pakketje 6! De blauw-roze bloemetjesstof doet me denken aan de "chache-poussière" van mijn oma zaliger. Nostalgie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Oewie als beginnende naaister ben ik juist blij met een aanvulling op de stoffen voorraad.
    Graag waag ik een gokje voor nummer 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Whauw Eva, hiervoor doe ik graag mee. Paketje 4 heeft mijn voorkeur

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Moh, zo lief!!
    Ik ga voor pakket 2, ik zie daar direct een Ole in voor de dochter (zou ik er dan toch eindelijk eens aan beginnen :-p )
    Bedankt voor de kans om het te winnen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Nog niemand voor pakket 1? Ik ga voor pakket 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nummer 6 is leuk! Mooie stofjes voor Lotta! Super idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh, als romantische ziel waag ik mijn kans voor het bloemetjes-pakket nr 6!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Twijfel twijfel ... Ik doe graag mee voor 4 of 6, ik kan niet kiezen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een vrijgevigheid! Met het moois uit pakketje 5 kan ik wel wat verzinnen voor de dochter én de zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oh wat leuk! Ik kies voor pakket 2, helemaal mijn kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Allemaal leuk, maar als ik moet kiezen waag ik een kansje voor pakket 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Goed bezig geweest met opruimen. Ik heb voor morgen heel fout een dagje Simsalabim toveren met stoffenmarkt gepland. Maar wel een budget en verlanglijstje gemaakt om zo gericht mogelijk op pad te gaan. Stof heb je nooit genoeg is mijn credo.
    En daarom waag ik hier ook een kans.
    Pakketje 3 en 6 vind ik geweldig!
    Daar ga ik dan zonder twijfel voor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oooh ik vind de stofjes van pakket 4 echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oh waw, wat een mooie stofjes! Ik zou heel graag met dat 2de pakketje aan de slag gaan, maar ik zie dat ik niet de enige ben :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Please pick me! De halsoverkop tricot van pakket 3 is helemaal mijn ding. Al is pakket 4 ook wel erg aantrekkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wauw, serieuze opruimactie! Ik kies graag pakketje 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Tijdens zo opruimacties zie je steeds pareltjes terug. Zoals pakketje 3, ik duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Pakketje 3 voor mij en zou goed uitkomen aangezien er hier ook een koopstop is ( met uitzondering voor de naailes)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh wat lief dat je uitdeelt! :-) Ik doe graag mee voor pakketje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh wat fijn! Ik ga voor pakketje 3 dan. Ik moet dringend ook eens wat opruimen in mijn stoffenschuif!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Pineapples please! Ik ga voor de restlapjes! Met een peuter in huis heb ik geen grote lappen nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik waag mijn kans voor pakket 3 :-) toi toi

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oh, pakketje 3 please! Ik had vandaag dezelfde opruimplannen maar ben daar blijven steken. Morgen nieuwe kans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Pakketje 6 of 4 hebben mijn voorkeur. Ik heb net ook mijn stofjes gesorteerd, een paar stapeltjes met stofjes met een doel en een stapel 'voorraad'stofjes. Ik heb nog heel wat te naaien dus, maar er kunnen altijd nog stofjes bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Dat derde pakketje zie ik volledig zitten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik kan niet kiezen tussen 3 en 5. Zulke mooie lapjes, krijg je geen spijt?

    BeantwoordenVerwijderen
  74. pakket 5! om over 1,5 jaar - als ik m'n zeilende broer bezoek in Nieuw-Zeeland - een t-shrit kado te kunnen doen aan de kapitein/broer...

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een leuke give away. Ik maak graag kans op pakketje nummer 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Pakketje 2 of 5, zo'n mooi stofkes ! Ben blij te lezen dat ik niet alleen ben die stoffen aait -) Mooi initiatief !

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wauw! Zoals zo velen zou ik graag kans maken op pakketje 2! Helemaal mijn kleurtjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik waag mijn kans voor pakketje vijf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Heel tof. En supermooie stofjes ook. Heel moeilijk om te kiezen. Ik zou ze bijna allemaal wel willen ;-). Mijn absolute voorkeur gaat dan toch naar pakketje 1 ... Gr

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Pakketje 2 spreekt mij heel hard aan! Bedankt om te delen, misschien moet ik ook maar eens een 'kuiske' doen in mijn kast.... °met pijn in het hart°

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat dapper om zo door je voorraad te gaan. Daar kan ik nog wat van leren...
    Pakket 6 zie ik al voor me in hele mooie kleertjes voor mijn kleine meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Leuke give-away!!
    Moeilijke keuze tussen al die leuke pakketjes ... maar mijn voorkeur gaat toch naar pakketje 2 of pakketje 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Graag wil ik een gokje wagen voor pakketje nr 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik wil graag kans maken op pakket 3 en 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik wil graag kans maken op pakketje 2 (helemaal mijn kleuren!!) of pakketje 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een goede opruimactie! Ik zie al hele mooie creaties voor me met pakketje 2

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Leuk leuk! Pakket 2 met het flanellen stofje weet ik wel raad mee voor onze baby op komst!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Leuk leuk! Ik zou kiezen voor nr 3! Met mijn 3 mannen zou ik dat goed kunnen gebruiken. Gr

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Leuke actie! Ik doe graag mee voor pakket nr. 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik zie wel iets in 5 en knipper eens met m'n wimpers, hoofd n beetje scheef...

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een leuke stofjes!
    Moeilijke keuze, maar ik ga toch voor nummer twee...

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Leuk! Met pakket 2 zou ik me wel kunnen amuseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Dat is niet te doen hé, alweer zoveel reacties! Maar ik zal toch mijn kans wagen hoor ... wie niet waagt niet wint. Ik ga voluit voor nr 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Mooie give-away. Pakketje nr 3 vind ik wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Zien er inderdaad allemaal super uit, maar 1, 5 of 6 vind ik helemaal geweldig. Ik waag dus een kansje !

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Niet kopen om te kopen, dat is ern goede leuze. Ware het niet dat er zoveel verleiding is...
    Pakketje 2 zou wel op mijn stoffenstapel mogen belanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat leuk! Ik doe graag mee. Pakketje 1 en 2 hebben mijn voorkeur. Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Amai wat een gegadigden! Ik doe toch ook graag mee,voor pakketje één pretty please :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. wat leuk! pakketje 3 mag altijd deze richting uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Superleuk!
    Ik zou kiezen voor pakketje 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. ik probeer voor pakketje 4 ? hier nog plaatsen ideeen genoeg.Laat maar komen

    BeantwoordenVerwijderen
  103. geen twijfel hier, helemaal weg van pakket 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Pakket 6, alsjeblieft. Dan kunnen we tijdens de donkere wintermaanden al dromen va geurige en kleurige lentebloesems! Ik zie de kleine juffrouw hier al rondlopen in een jurk en rokje van jou stofjes! En ze zit dan ook nog eens in de 'bloemenklas' dit jaar, van toeval gesproken!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Oeh, tof, stofjes-give away! Mooie flannel is moeilijk te vinden, vind ik persoonlijk, dus ik ga zonder twijfel voor pakketje nummer twee, voor een streelzachte pyjama voor baby nr 2 die zich nu alle momenten kan aankondigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik mag dit jaar enkel stofjes kopen bij Strass, de rest moet uit de stapel komen, in de hoop dat die zo verkleint. Tot nu toe lukt het wel. Maar deze weggever kan ik niet weerstaan. Ik ga voor pakje drie.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. pakje 3! prachtig--de jongens zouden d'r dol op zijn--die stier koppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Als je ze dan toch kwijt wil, voor mij graag pakket 5 of 6 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Voor pakketje 3 waag ik mijn kans ! uit de tricot maak ik een t-shirt voor het neefje en bloemen vallen hier altijd in de smaak !

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Moeilijk kiezen, maar voor pakketje 2 zie ik de meeste mogelijkheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wat een fijne give-away! Ik vind vooral de bloemetjes van pakket 6 mooi, misschien voor enkele rokjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Oh, super! Ik waag mijn kans voor pakketje 4.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Allemaal leuke pakketjes, maar als we echt moeten kiezen nr. 3 graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Mooie pakketten zeg! Mijn voorkeur gaat uit naar nummer 3

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Leuke opruiming! Mijn voorkeur gaat naar pakketje 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Zo leuk dat wij mogen delen in je opruimactie.
    Mijn voorkeur gaat uit naar pakketje 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  117. O, ik wil wel helpen opruimen :-) nummer 3 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Super zo'n opruimactie voor ons :)
    Ik ga voor nr 6 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  119. De bloemekes van pakket 3: zo schoon!
    Daar zie ik me nog wel iets voor mezelf van maken.
    En stoere doodskoppen voor de zoon. We hebben gekozen :-)
    Dus bij deze doe ik heel graag mee voor pakket 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ola ola, wat een give away.
    Ass ik mag kiezen ga ik voor 2, 3 of 6. (nee, ik kan eigenlijk geen keuze maken)
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Pakketje 2 zie ik wel zitten ;) nu de winter voor de deur staat (herfst slaan we over ;)) kan een winterstofje altijd wel gebruikt worden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  122. ik ga resoluut voor pakketje 2. zo moeilijk om leuke winterse tricootjes te vinden, of zelfs in het algemeen vind ik, maar deze staat me zeker aan :) en bedankt voor zo'n mooi give away :)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Leuke opruimactie van jou! Ik maak graag een waterkansje op nummer 3 of 6!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Nummer 6! Of nummer 1! Opruimen doet deugd, en vrijgevig zijn ook ;-) Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wat leuk van jou! Geen voorkeur, ik vind ze allemaal mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ik speel graag mee, moeilijke keuze maar als ik écht moet kiezen ga ik voor pakketje 5!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ooooooooh!! Pakketje 2 is supermooi! Dat gebreide wintertricootje (en dat flanelletje idem!) is supergeschikt voor een babywikkeldekentje voor onze kleine die er half januari aankomt :-) Pick me pick me! (en wie kan nu weerstaan aan een verkreukeld, pasgeboren baby'tje? Niemand? Toch? :p)

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Ik doe graag mee voor pakketje 4 :-)
    Tasjes en pennezakjes, here we come!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Leuke stofjes! Ik doe graag mee voor pakketje 2 of 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wow zo moeilijk! Ik doe graag mee voor pakket 4 (hoewel ik eigenlijk met alles tevreden zou zijn) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Woowie! Maar zonder enige twijfel! Pakket 6! en hoewel ik ook best meer dan genoeg stof heb liggen, kan dit er nog wel bij :D

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Ohhh goed idee! Ik leg met plezier jouw stofjes op mijn stapel.... Want gerief van een ander naait nog zo goed! Graag nr 4 ( maar alles is goed)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Heel mooi, ik doe ook graag mee. Tricot heb ik nog nooit mee gewerkt, dus ik ga voor pakket 4. Veilig katoen! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Leuke pakketjes, maar ben voor het moment helemaal into bloemetjes, dus ik ding mee naar pakketje nr 6!!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Ik doe graag mee voor pakketje 6, zo'n bloemetjeshemd wil ik ook wel maken voor onze zoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Pakketje 6 is ook mijn favorieteke.
    (saraflie.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Zo lief om uit te delen. :) Met pakketje 3 zou ik wel iets kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Helemaal fan van pakketje 5. Ik voel de navy-inspiratie al opkomen.
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Ik wil anders wel meedoen voor pakketje twee! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. O wouw, ik zou heel graag pakketje 1 willen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk , ik doe graag mee voor nummertje 4 of nummertje 6

      Doortje

      Verwijderen
  141. Ik zou heel graag een rokje maken van het Halsoverkop stofje dus ik doe graag mee voor pakketje 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Anderen die opruimen ... heerlijk! Pakketje 4 of pakketje 6 .... ze zijn hier zeker welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Veel succes met het opruimen! Pakketje 6 zal hier zeker een plekje vinden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ok na drie keer eens komen zien heb ik gekozen, pakket drie vind ik het schoonst

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Bedankt voor de give-away, ik waag graag een kansje voor pakket 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ik doe heel graag mee voor pakket 4!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ik trek graag een lotje voor pakketje 2, die gebreide tricot is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Oh heel tof! Toevallig dat ik dit weer even lees...:) Ik waag graag een gokje voor pakketje 4. Ideaal voor mijn luiermapjes. Al die kleine leuke gekleurde lapjes! Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ik hou van opruimacties! Pakketje 4 of 5 spreken mij wel aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Oh jee... wat leuk!!! Ik gok mee voor pakket nr. 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Omdat de meeste dingen die ik maak voor mijn dochtertje zijn, liet ik haar kiezen....pakket 3 is het! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Ik zie de bloemetjes van pakketje 6 wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Heel dapper van je, maar ooh zo fijn dat je nu anderen inspiratie geeft met je stofjes. Ik waag graag mijn kans voor pakketjes nummer 3 en 6.

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Daar doe ik graag aan mee, voor pakketje nummer vier of twee. Fijne opruimactie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Nummer 6 kan me wel bekoren :)
    Ze zouden van pas kunnen komen voor mijn kleine meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ik doe graag mee voor pakketje 2, fantastisch stofje voor een herfstkleedje..

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Oh wat een leuke stofjes. Ik kan niet kiezen, ze zijn allemaal mooi, 3 en 4 en 6. Ik kan met alles wel iets moois maken. Uhm..... als ik echt moet kiezen dan ga ik voor.. 3. Die stierenkoppen, helemaal te gek. En dat retrobloemenmotief.. Ik zou het super vinden mocht ik uitverkoren worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Leuk! Moeilijk kiezen!
    Ik doe graag mee voor nr 3!
    De stieren vind ik stoer en zou ik iets voor men 3-jarige zoon van maken.
    De bloemen zijn toevallig "mijn" kleuren en zou ik dus iets voor meeelf van maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Leuk! Ik doe graag mee voor pakketje 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. pakketje nummer drie , daar waag ik graag mijn kans voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Oh, kan ik nog meedoen? Ik wil in elk geval héél graag kans maken op pakket 2. En 6. Kiezen is niet mijn sterkste kant :p

    BeantwoordenVerwijderen
  162. hoi, ik waag mij ook eens ... Moest ik winnen, dan graag pakketje 5 !! Duim, duim, duim ...

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Supertof idee!! Wel moeilijk kiezen uit zo veel leuks!! 4 en 6 zijn mij favorieten, maar als ik daartussen nog eens moet kiezen... dan ga ik toch voor 4 ( 6 is al zo populair ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Ik ga voor pakketje 4 .........het moest maar ne keer lukken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Pakketje 4 zou hier zeer welkom zijn (druk aan het oefenen met de eerste projectjes). Volg je blog graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Fan van pakketje 4! Toch mijn kans maar wagen dan...

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Ik zie mijn prinsesje al in een leuke appel-T-shirt en een tof vestje in dat mooie blauwe stofje van pakketje 2 dat helemaal fantastisch bij haar blauwe kijkers past.
    Hoop dan ook dat ik deze stofjes van jou opruimactie een leuk nieuw leven kan schenken.
    Duimen maar

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Na lang twijfelen want ze zijn allemaal zo mooi... pakket 6!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Wat een mooie pakketjes !!
    Heel lang getwijfeld, maar ik kies dan toch voor pakketje 2...

    BeantwoordenVerwijderen
  170. aangezien ik niet zo'n tricot fan ben (beginner hé) zou ik gaan voor pakketje 6 . duimen maar !!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...