zaterdag 20 september 2014

en de winnaars zijn...

… zes (hopelijk) contente dames, die binnenkort weer wat stof aan hun stapel mogen toevoegen. En ik die weer wat plaats gecreëerd heb in mijn kasten. Ik klokte af op precies 200 deelnemers. Dat is een hoop namen om te noteren en dan in strookjes te knippen. Verdeeld over zes potjes was al snel duidelijk welk pakket het meest of het minst geliefd was. Let wel: het was niet de bedoeling dat je koos voor meerdere pakketten… Deed je dat wel, dan besliste ik bij welke stapel je gegooid werd. Kwestie van iedereen evenveel kans te gunnen.

give-away results




















Drie kinderhanden (onschuldig of niet, dat laat ik in het midden) visten elk twee namen uit twee potjes. En de resultaten…

give-away results 1
give-away results 3
give-away results 2

























































Gefeliciteerd alle zes!
Voor de duidelijkheid:
- pakket 1: Ann-Lieveke en zus
- pakket 2: denise debondt
- pakket 3: An Dehandschutter
- pakket 4: Miza Vanila
- pakket 5: Ik maak het zelf nu
- pakket 6: Mijnspiegelbeelden
Sturen jullie me een mail? Dan doe ik de rest. 

11 opmerkingen:

  1. Nou dat is nog eens leuk, dit is eigenlijk voor het eerst dat ik iets win! Bedankt alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat aan de winnaars! Succes met de stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jihaaaaaa! Mijn dag kan niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik ben super content!Heb al een leuke dag gehad vandaag op de DIY Fashion Fair in Hasselt en dit is de perfecte afsluiter van mijne dag. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. amai, de naaigoden zijn u duidelijk goed gezind ;) Ben trouwens reuzebenieuwd naar je dag in Hasselt (inspiratie voor een postje misschien?)

      Verwijderen
  5. Wat een gelukzakken! Proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whop Whoop Whoop Zo blij !!! mijn kleinzoontje gaat gewoon uit de bol gaan !!!!! ( en Bonni ook uiteraard ) Wel bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lap ik heb weer wat gemist precies :-( Ik sta zoveel achter met lezen! En als je dan even de tijd neemt om 'bij te lezen' kom je erachter zoveel tofs gemist te hebben.... Awoe aan de klok!!! Ik wil meer tijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...