donderdag 17 juli 2014

mama en dochter

Ik maakte twee tassen. Identiek, maar helemaal anders door de gebruikte stoffen. Eentje voor een mama, en eentje voor de dochter. Om te vermijden dat de dochter met haar tas gaat lopen. Goed gezien van die mama.
moeder-dochter
moeder-dochter (detail2)moeder-dochter (detail1)moeder-dochter (detail)














































































(geometrische en beige canvas bij Ikea - petrol canvas en bloemenstof bij Den Depot)


34 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een prachtige tassen. Ik kocht de stof begin deze week ook bij ikea en ik ben er nu nog blijer mee na het zien van deze foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke exemplaren! We moeten er hier ook terug invliegen. Precies in vakantie modus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, allebei! Welk patroon heb je hiervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik tekende het zelf. Een beetje gebaseerd op een (verkleinde) Vink-tas maar wel met verzonken rits. De uitleg voor zo'n rits haalde ik uit Zo Geknipt.

      Verwijderen
  4. Mooie tassen zeg! En wauw voor die Ikea canvas. Die zag ik nog niet eerder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, vooral die geometrische versie! En zo mooi hoe die lijnen van de hengels doorlopen! Fan fan fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi! Heb hier net hetzelfde stofje klaarliggen om een tas voor mijn mama te maken. Ik word er alleen maar enthousiaster van als ik jou exemplaar zie passeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtige tassen! Super stoffenkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Mag ik es iets vragen: waar haal jij jouw labels? Ik zoek geweven labels die je dubbel kan plooien voor in de naad in te werken. Mijn huidig zijn niet overstrijkbaar (nièt interessant dus!!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die komen van WorldWideLabel. Erg tevreden van.

      Verwijderen
  9. Tikkeltje jaloers! Ik wil wel de mama zijn, en eigenlijk ook wel de dochter ....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! De dames zullen meer dan tevreden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Reacties
    1. Jawel. Gebaseerd op de Vink-tas, verkleind wel en mét verzonken rits.

      Verwijderen
  12. Inderdaad goed gezien van die mama! Heb hier ook van die oooooh-mooi-eventjes-lenen-en-niet-meer-terug-geven-dochters rondlopen ;-)

    PS er loopt een give away op mijn blog! http://handmade-mieke.blogspot.be/2014/07/give-away_17.html
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, daar ga ik asap een kijkje nemen, dan! 😉

      Verwijderen
  13. Heel mooi! Ik wil van die Ikea stof al heel lang een Dorothy maken. Nu nog tijd vinden. Want de combinatie van de stof en een tast is echt super! M

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En ook perfect omwisselbaar, vind ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben zelf mama en ook dochter,dus beiden tassen zou ik wel willen hebben.Zal ze dan zelf moeten maken vrees ik!Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed bedacht van de mama, vindt de dochter dat ook zo goed gevonden? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waw! Alweer zeer mooi. Die Ikea-stof... love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, beide tassen zijn prachtig! Mooie stof ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such great bags! I love them! I especially love the neutral/geometric print. So fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig zijn ze.... dol op de bleke zo een mooi stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tikkeltje jaloers! Ik wil wel de mama zijn, en eigenlijk ook wel de dochter ....
    http://www.obatpriajakarta.com/
    http://www.perangsangjakarta.com/
    http://www.klgjakarta.net/
    http://www.obatkuatkarawang.com/
    http://www.jualobatkuatsemarang.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...