maandag 28 april 2014

workshop-tijd

Via mail krijg ik meer en meer de vraag waar en wanneer ik precies workshops geef. Ik doe dat niet bij mij thuis maar in Het Machien in Heist-op-den-Berg. De workshops gaan door in Den Depot, de stoffen- en fourniturenwinkel van Het Machien. Er is een heel ruim aanbod aan lessen, voor absolute beginners maar ook voor de meer gevorderde naaisters. Niet alle workshops worden door mij gegeven natuurlijk, maar onderstaande twee wel. 





























En het goede nieuws is dat er nog plaats is! 
Ben je geïnteresseerd, kijk dan eens hier voor meer info en de manier van inschrijven.
Misschien tot dan!


3 opmerkingen:

  1. Oh, zo'n hemdje zie ik wel zitten! Heb er nog niet aan durven beginnen, misschien met jouw hulp… ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, i just love both of these creations so very much! amazing!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...