dinsdag 15 april 2014

the happy easter winner !

Een flinke hoop deelnemers (102 in totaal, na het schrappen van 6 dubbeltjes, eigen reacties en niet-deelnemers) voor een rond, schattig konijn en zijn/haar wortel waarvan ik maar één iemand content kan maken… 
Omdat ik te weinig tijd had (u weet hoe dat gaat in een vakantie) liet ik random.org het werk eens doen. En die koos het nummer 2.
Tot 2 tellen lukt me nog net, en als tweede deelnemer vind ik deze:

  1. Zo schattig! Mijn nicht haar dochtertje zou dolblij zijn met het meisjeskonijntje! :-)
Gefeliciteerd, Sarah! 
Als je vandaag nog je adresgegevens doormailt (goris.eva@telenet.be) dan wordt het konijn met zekerheid nog deze week bezorgd.


5 opmerkingen:

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...