maandag 9 december 2013

mini x-mas en give-away #8

Er zal deze kerst wéér geen grote kerstboom in huis komen. En net als vorig jaar vind ik dat wel heel jammer. Maar we zijn tijdens de kerstvakantie niet thuis, dus een boom opzetten en er dan niet van kunnen genieten zou al te gek zijn. Ik dacht na over hoe ik snel toch wat kerstsfeer in huis kon krijgen, liefst zonder al te veel werk én nog beter: zonder geld uit te geven.
Zilverblauw gaf de voorzet: winterdieren. Ze zijn fantastisch, kijk maar eens in haar galerij hoe ook anderen de dierenwereld van gepaste wollen kledij voorzien. Ik ben vooral fan van het varken van Maartje!

Dus zette ik me op een avond aan het haken.

winter animal 1

winter animal 3

winter animal 3 (close)
























Kerstmis is een feest, dus denk ik ook: vlaggenlijn. Maar dan in mini-versie, zo kan die volgend jaar misschien wel mee de boom in! De restjes van het Michael Miller kerststofje kwamen, met die mini-print, prima van pas.






















En kijk: meteen sfeer in huis!

kerst deco
give-away kerst deco






















Ik maakte er twee, dus wil je ook graag zo'n mini-vlaggenlijn in je kerstboom, laat dan hieronder een berichtje achter. De give-away loopt tot 12 december 's middags, diezelfde avond nog maak ik de winnaar bekend.
Succes!

(stof bij Modes4U)

(hertenkop bij &Klevering - klein wit hertje bij Xenos - groot wit hert bij Intratuin - witte kerstboom bij Hema - kleine bottlebrush boompjes bij Wibra)

69 opmerkingen:

  1. Oh, zo´n leuke slinger!
    Hier staat er dit jaar ook geen boom, met een kleine jongen die zich overal aan recht trekt, leek me dat geen goed idee. De slinger zou toch een beetje kerstgevoel in huis brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig alternatief voor de kerstboom! Misschien vind ik dit zelfs wel leuker! Ik doe graag mee aan je give-way, wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent in 'weggeef-modus' zo te zien! Leuk, ik doe mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje! Zo cool ! Ik doe met plezier mee!!
    Gr
    an
    jade-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie winterse beelden. :) Ik doe graag mee voor zo'n leuke vlaggenslinger. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zit de laatste maanden in een soort slinger-verzamelen-en-maken fase....dus heel graag doe ik mee hoor. Ik waag een kansje :) Want o wat zijn deze kabouters schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil graag kans maken op het vlaggenlijntje. Het is een geweldig idee voor in de kerstboom!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig. Ik doe graag mee met de mini give away!
    Ella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk om onze boom mee te versieren. Ik doe mee!
    Kus Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, zo'n leuke slinger... Instant happiness

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mevrouwtje theelepel9 december 2013 om 19:16

    Ik steek ook alvast mijn hand in de lucht om kans te maken op dit leuk versierseltje dat onze kerstboom wel kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, die gehaakte sjaaltjes. Zeer hoog schattigheidsgehalte als je het mij vraagt...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aangezien dat als ik een vlaggenlijn maak die pas tegen Pasen af is, doe ik nu graag mee. :-)
    L.P.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit weekend heb ik samen met mijn 3jarige zoon de kerstboom gezet! Maar er ontbreekt nog iets, dus die vlagjes zouden prima van pas Komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je maaksels altijd geweldig dus ik doe graag mee! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke vlaggetjes! Ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Door verbouwingen/renoveren hier hebben we nu ook zo een mini kerstboom in huis gezet.. Lichtjes hebben we er al in gestoken, een leuke vlaggenlijn zou geweldig zijn!
    Ik doe mee..

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellig kerstsfeertje! Ik doe graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw ... wat een leuke vlaggenlijn!!
    zou super mooi zijn in mijn opvangruimte!
    wij duimen met z'n allen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat grappig en leuk bedacht! Doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goe bezig geweest precies...ziet er allemaal tof uit, vind de kleurtjes zo mooi bij het wit,
    en die vlaggetjeslijn is ook helemaal top, daar ga ik dan ook graag een kansje voor wagen...
    Gooi me maar in de hoge hoed ;)

    Succes met de voorpret...

    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Whaahaa! dat gekke oude varken! dankjewel hoor!
    Hier hetzelfde verhaal dus ook geen kerstboom.
    Ik heb meer dan ooit zin in kitsch en glitter in frisse kleuren en wit maar probeer zo weinig
    mogelijk geld uit te geven, leuke uitdaging vind ik.
    Oh die vlaggetjes zijn superleuk, ik doe niet mee met de give away, ik gun ze iemand die
    nog geen vlaggetjes slinger heeft (ik kom erin om 😉)

    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben dit jaar ook geen kerstboom verbouwingen :(
      Ik kan dus zeker zo een leuke slinger gebruiken!
      Leuk gemaakt!

      Verwijderen
  23. oh wat een heerlijkheid! :) goede oplossing zo! toch je huis in kerstsfeer. En die slinger? wauwie, toppie, zou mijn oudste zeggen! ik waag graag een gokje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wij hebben juist onze boom versierd maar ik haal er graag iets terug uit voor zo'n schattige slinger!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooh leuk! Dat zou mijn kerstboompje opfleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Helemaal fan van het sjaaltje! Ga ik ook een proberen voor mijn hertje op de kast! :-)
    De kleurtjes van de vlaggetjes passen perfect bij mijn interieur, ik doe dus hééél graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tof, al die diertjes!
    Wij hebben nog wel plaats voor een vlaggenlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke foto's! Ik doe graag mee met de give-away:)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. zo schattig, ikdoe graag mee , dan geraakt er eindelijks iets handgemaakt in de kerstboom, want das er tot nog toe nog niet van gekomen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een toffe kerstversiering! Hier word je instant-vrolijk van. En zo'n schattig vlaggenlijntje! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. HayHay!
    Wat een gezelligheid bij jullie in huis!
    Dat heb je mooi en slim gedaan!
    Heel leuk :-)
    Natuurlijk doe ik mee aan de give away!
    Past goed bij mijn Happy X-mas mess ;-)
    Liefs Danielle
    ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja, graag! Met een dochter die jarig is vlak voor kerst is er een dubbel doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ge weet maar nooit... Dus we doen mee. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig die winterdieren, zo gezellig! Ik waag graag een kans voor het slingertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schattig! Graag doe ik mee! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Te schattig, ik doe graag mee! En je huis ziet er volgens mij gezellig kerstig uit! Leuk met die winterdieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe ook erg graag mee! Wat is hij leuk!

    Ps:ik heb vanavond je toilettasje gemaakt, hetzelfde patroon. Alleen geen mannen versie maar dan voor een vrouw. Super bedankt voor de geweldige Tutorial.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat de tutorial van pas kwam, graag gedaan!

      Verwijderen
  38. Sfeer moet niet altijd met een volledige kerstboom, zoals jij het aangepakt hebt creëer je meer dan sfeer genoeg!!
    Geniet van je vakantie en ondertussen waag ik mijn kans voor jouw give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een gezelligheid in huis. Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een mooie slinger! Zou perfect bij mijn hert passen dat onder de kerstboom zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Mijn zoon wil zo'n slinger wel in zijn kamer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat mooi, natuurlijk wil ik meedoen voor zulke mooie slinger wie niet.
    We kennen deze slingers voor de verjaardagen maar deze voor kerst is super.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ook hier geen kerstboom in huis door onze verhuis die eraan komt… De allereerste keer in heeeeeeeeel mijn leven dat er geen kerstboom staat :o( En de fut om op een andere manier kerstsfeer te creëren ontbreekt me op het moment met ons veeleisend ukkepukje in huis :o)
    Ik doe dus wel graag mee! En kijk eens hoe goed het haken lukt bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. De slinger past geweldig goed bij ons interieur dus ik waag graag een kansje. Wat een enige stof trouwens!!
    Ga een linkje op m'n blog zetten
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke slinger. Veel mooier dan al dat traditioneel gedoe. Ik waag alvast een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuke vlaggenlijn om ook op het werk in kerstsfeer te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ook hier geen kerstboom, wegens plaatsgebrek. Zo'n slingertje zou dus heel erg van pas komen om toch een beetje kerstsfeer te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik vind de hertjes top, dat kleintje met het gele sjaaltje onder de stolp doet je toch helemaal smelten ;) Jullie hebben geen kerstboom meer nodig ;) Hier wel een kerstboom, met een net leeggemaakte kaartjesmuur waar de slinger perfect zou passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Zo schattig! Hier een reuze kerstboom maar amper decoratie. Heb al een plaatsje voor de mini-kerstvlaggenlijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. super, zo'n kerstslinger... ik waag nog graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. net op nippertje... superleuke kerstsfeer... en zo'n slinger wil ik ook graag
    x-je

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oké vele dames gaan me voor, maar ook ik waag een gokje.. Wie weet.
    Groetjes sara

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oooh, ik doe ook graag mee, voor mijn boom die ook (nog) niet staat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Vandaag ook de kerstboom gezet, straks namen trekken voor de kerstpakjes.
    Ik doe mee voor die schattige vlaggenlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Die zou hier ook wel passen :) Wij doen ook graag mee met de giveaway! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ja! Ik doe mee en alsk niet win maak ik me zelf wel 1. Mss zoals deze http://annixen.blogspot.be/2012/04/diy-vimplar.html kei schattig int mini :)
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  58. oei, hopelijk nog net op tijd om mee te doen ! Bedankt voor de leuke ideetjes, gr

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Instant kerstsfeer bij jullie thuis op deze manier!
    Het ziet er heel gezellig uit, ook zonder boom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...