dinsdag 31 december 2013

happy 2014

Na anderhalf jaar weet ik het zeker: blogland is een plezant land. Toetreden heeft alleen maar positieve ervaringen opgeleverd. Het is de schop onder mijn soms luie kont, het deed me mijn fototoestel beter leren kennen, mijn computervaardigheden aanscherpen, sneller een nieuw naaiproject beginnen. Maar bovenal leerde ik jullie kennen, meestal virtueel en enkele weken geleden sommigen ook in't echt. De absolute nummer één van alle motivaties is dat, jullie reacties, altijd aanmoedigend en positief, vaak ook grappig en hartverwarmend. 
Bij deze dus een gemeende dankjewel om zo vaak en talrijk op bezoek te komen, you all make my day! Ik wens jullie dan ook een creatief, warm en bovenal gezond 2014 en laat het nieuwe jaar een even overweldigend blogjaar worden. 
x


14 opmerkingen:

  1. Doe er nog maar een jaartje bij, want Ik kom hier graag langs... Happy new Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk altijd uit naar je Posts, vlot geschreven, mooi gemaakt!
    Veel plezier in 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geven is krijgen he! Dat is het succes van blogs, gelijkgestemde zielen die toch een tikkeltje anders zijn maar dat zorgt ongetwijfeld voor al die mooie dingen. Wensen voor een ander is nogal moeilijk maar wensen dat al uw wensen uitkomen, dat mag en kan wel he.

    2013 was het jaar waar ik u leerde (en hoorde :-)) kennen. Twas tof é! :-). Op naar 2014 en dan doen we dat gewoon nog eens over :-)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle goeds in 2014, ik blijf hier binnen springen en genieten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy 2014 voor jullie!
    Ik wens je mooie reizen en veel stofjes ;-)))

    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na 4-5 jaar is mijn blogmotivatie de laatste maanden wat weg geweest. Of toch verminderd. Al zal dat wellicht ook gewoon te wijten zijn aan het feit dat ik meer alleen thuis was (= logische gevolg van thuiswerken) en daardoor meer nood had aan echt contact ipv aan virtueel soort-van-contact. Maar hier kom ik graag, ook al is het dan maar virtueel. Dus, wat ik wil zeggen, jij ook een fijn jaar met veel moois om hier te delen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo herkenbaar wat je schrijft!! Thanx voor al je inspiratie, gezelligheid en lieve reacties! We blijven gewoon lekker bloggen, gewoon omdat het zo'n leuk landje is met hier en daar steeds weer verrassingen!

    Wens je een geweldig mooi, creatief (blog)jaar!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy 2014 voor jou en je familie, dat er nog veel moois onder je naaimachien vandaan mag rollen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha... inderdaad die schop onder de kont vind ik wel heel passend :-) Happy Newyear!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2013 was inderdaad super, Een gezicht kunnen plakken op de blog is zo leuk!
    De ontmoeting is zeker voor herhaling vatbaar!
    Ik wens je vele mooie creaties in 2014!
    knuf Fien

    staruur.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy new year, ik blijf je ook in 2014 volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. al heb ik de laatste maanden geen comments achtergelaten (tijdsgebrek) , heb wel de je maaksels gevolgd, doe zo verder, ik blijf fan! moka's

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...