zaterdag 21 september 2013

give-away #5

Een tijdje geleden konden jullie hier het resultaat van mijn eerste patroontest zien: de Mara blouse van Compagnie M.
Ondertussen staat het patroon helemaal op punt, meer nog: het werd uitgebreid met mogelijkheden om het om te vormen tot een jurk! En daarbovenop kan je via een heuse give-away tour overal in blogland je kans grijpen om dit patroon te winnen, nog vòòr de lancering ervan op 1 oktober. De give-away tour start hier en bij haar, en zal zich de volgende dagen als een lopend vuurtje verspreiden over heel blogland.





























Waag dus je kans, het is een prachtpatroon!
Bovendien krijgen alle deelnemers aan de give-away sowieso 10% korting op het patroon bij de release ervan. Deelnemen kan via onderstaande Raffle Copter:
a Rafflecopter giveaway De give-away loopt tot en met 24 september, 12u.
Succes!
edit: de Raffle Copter vervangt de Punch Tab van de voorbije dagen maar alle eerdere deelnames blijven bewaard, geen nood!

22 opmerkingen:

  1. Ah dat is een mooi patroont (zag het resutaat al eerder) - ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw! ik ben nu al een fan en kan al niet meer wachten om dit zelf te maken!!! Weet je tot welke leeftijd dit patroontje zal gaan?
    Gr
    an
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het patroon past gewoon bij mij.. Niet alleen van naam ;), maar het ziet er ook geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "punch tab" geeft wel wat problemen bij mij... Je zal misschien zien dat ik al enkele keren heb proberen mee te doen (via email), mijn excuses..
      Hier zegt het dat ik nog niet heb meegedaan, kan je dat eens nakijken? Thanks!

      Verwijderen
  4. Bedankt Eva om mijn patroontje zo mooi te promoten! Marte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeej! dat patroon staat sowieso op mijn verlanglijstje. Winnen zou wel heel leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik ben ook van de partij voor zo iets moois!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meegedaan en als we niet winnen toch nog korting :) niet alles werkte bij mij maar goed ik zou er toch moeten in zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi patroon toch ook, ik had ook al gebedeld om het patroon te mogen testen. Wie weet heb ik nu meer geluk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hope I'll have some chance and grab this pattern for free! Thank you for the giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi patroontje, daar doe ik zeker aan mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met nog 1.5uurtje te gaan tot de wedstrijd afloopt, kan ik het formulier toch niet meer invullen... Misschien telt deze reactie toch ook nog?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 12u is eigenlijk 00u, daar zit de communicatiestoornis :-)
      Je kan altijd nog deelnemen via andere blogs: IeneMiene op dit moment en vanaf morgen nog bij @Yane en later deze week bij De Zusjes. De volledige lijst van alle blogs die de give-away organiseren staat op de foto hierboven. Good luck!

      Verwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...