maandag 12 augustus 2013

give-away #4

Wat een zomer hebben we al gehad! Een wàrme zomer, en dat mocht ook wel na 8 maanden kou lijden. Ik heb ervan genoten, al is de vakantie hier nog steeds niet echt voorbij. Ik had trouwens ook nog wat te vieren: mijn blog bestond op 31 juli precies een jaar en sinds mijn allereerste bericht hier staat de volger-teller op 303. Dat doet me toch wel wat, eerlijk waar. In juni won ik dankzij jullie ook nog eens de Crafterhours Skirt Week 2013 en toen beloofde ik al om jullie daarvoor te bedanken. Reden genoeg voor een give-away dus!

Als je zin hebt om een pakketje van drie stoffen te winnen, dan hoor ik het graag in een reactie vòòr 1 september. Voor een extra kans kan je ook nog via Facebook deelnemen.


































- een halve yard geel-witte chevron tricot van Girl Charlee Fabrics
- een halve yard linnen (field study n°4 - Anna Maria Horner) van Hawthorne Threads
- een halve meter bloemetjeskatoen van de markt in Den Haag

Succes!

118 opmerkingen:

  1. Awel ja, ik zou ook wel durven meedoen. Toi toi voor mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, wat leuk! Mooie stoffen, count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ik bedoelde..
      Wat een leuke stofjes! Ik waag een gokje en doe graag mee!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie stofjes, ik doe graag mee...Ik heb echt al veel genoten van jouw creaties, en herken me vaak stiekem in jouw wel en wee :) Veel succes nog met je blog!!

    Kristien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stofjes! Ik doe graag mee. Ben stofjes verslaafd!

    annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grote fan va nhet geel en van de bloemetjes! Count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe stofjes! Ik waag heel graag een kansje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een zonnige, zomerse stofjes! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De bloemetjesstof is mijn favoriet. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik ook! Proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die chevron: love! Ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. whoop whoop! ik doe graag mee! proficiat met de blog en met de overwinning...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, doe graag mee! Een mens kan nooit genoeg stofjes hebben, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei! Die zijn mooi! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Yes please, wat n leuke stofjes.

    Groetjes,
    Rosalie

    Ps. Bij mij loopt ook nog een give away, neem maar eens een kijkje als je het leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe graag mee!
    En proficiat met je blog verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hiep hiep hoera! Proficiat met je blogverjaardag! Ik doe heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben duidelijk niet de enige maar ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe mee! De gele stof is ideaal als afwerking voor een tas dat ik in mijnhoofd heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe graag mee. Vandaag mijn eerste dag terug op het werk na het verlof, dus een give-away winnen zou wel een opkikker zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd! Het is steeds met plezier dat ik hier kom meelezen. Jij schenkt naaiend blogland heel veel inspiratie. En die stofjes ... ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die zijn mooi en je blog en het aantal volgers ook natuurlijk! Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Voor stofjes doe ook ik graag mee! Fijne blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh die zou ik wel willen winnen :-) Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. En ik sta dan nog niet bij die 303 in je teller, maar ben wel al bijna het hele jaar volger (via mijn blogrol). Ik zie altijd zoveel zonnige kleuren op je blog en ben dus fan!
    En ja, natuurlijk waag ik ook mijn kans, misschien win ik nog wel eens bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk, ik maak vlug een linkje! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe ook heel graag mee! Een dikke proficiat met je blogverjaardag en bedankt dat ik al een jaar lang mag genieten van je leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat met je bligverjaardag!
    Ik doe graag mee....
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Natuurlijk doe ik mee! Vooral dat gele zigzagje vind ik mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van harte met je blogverjaardag! Ik doe graag mee, al is het alleen maar voor die chevron ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nog maar een jaar?? Het lijkt alsof je 'hier' al veel langer bent! Proficiat! :)
    (en ja, stofjes winnen, daar zeg ik natuurlijk ook geen nee tegen)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh, wat een heerlijke stofjes. Ik doe ook heel graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jaaaaaaa! Dat wil ik héééél graag winnen!!!
    An
    aka jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel veel reacties al, maar ja, ook wel heel mooie stofjes. En vooral een mooie blog. Proficiat!
    kreatuurkes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd! Ik doe ook heel graag mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, wat een leuke stofjes, ik maak graag een kansje, en gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen
  37. driemaal proficiat dan! ik vind het zo een leuke give-away dat ik hier ook een kansje kom wagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hartelijk gefeliciteerd met de blogverjaardag. Ik doe graag mee want het zijn supermooie stofjes. Mijn stem had je toen ook verdiend want supermooie rok was dat.
    Doe zo verder !

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe mee! Proficiat met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik waag ook mijn kans! Wat een mooie stofjes! Een topje, een rokje, een korte broek. Ik weet al wat ik ermee maak. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd met al je volgers en je 1jarig bestaan! Ik waag graag een kansje op je lapjes. Ik zou er een mooie nieuwe tas van maken.

    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik sluit graag aan in de lange rij! Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zien er zalig uit! ik doe graag mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. En of ik zin in om wat stofjes te winnen. Hele frisse stofjes! En nu duimen maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Superleuke stofjes! Ik zet me bij op de lijst! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Proficiat met je blogverjaardag..... ik waag ook graag een kansje voor de prachtige stofjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe graag mee en volg via bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Mooie stofjes! Die wil ik wel winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik doe héél graag mee! En ik las net nog een blogberichtje over een stoffenverslaving ;-). Dus meedoen aan zo'n give-aways maakt duidelijk dat ik er precies ook wat last van heb :-). En proficiat met je blogverjaardag! Ik ben al zo gewoon om op jouw blog langs te komen dat hij precies al zoveel langer bestaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Tuurlijk wil ik meedoen met jou give-away! Zo'n superstofjes!
    En een dikke proficiat met je blogverjaardag! Hiep, hiep hoera!
    (En ik blijf je alvast trouw volgen want je hebt een SUPERBLOG!)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat met je blogverjaardag ! Misschien ook een kansje wagen ? ... ja hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ik doe ook graag mee! proficiat met je leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wie wil niet zo'n leuke frisse zomerstofjes winnen..?!? Ik doe graag mee, en keep on blogging!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hieperdepiep hoera!!!
    En natuurlijk doe ook ik mee om leuke stofjes te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Je rok was geweldig en heeft terecht gewonnen! En ik ben dol op het gele chevron stofje dus doe graag mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  56. JAAA! Ook hier waag ik graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. oh, wat een leuke stofjes! ik doe graag mee...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Stofjes...Jeeeej! Met leuke kleurtjes en vormpjes.... Jeeeej!
    Ik doe graag meeeej! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Zo'n toffe stofjes! Ik doe dus ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Proficiat! Ik doe ook graag mee. Heel mooie stofjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi,

    Wat een leuke stofjes, ik wil wel een gokje wagen.

    Groetjes Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen
  62. uiteraard waag ik graag mijn kans :) wat een leuke stofjes
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe graag mee, heb je blog pas net ontdekt maar wat een leuke kunstwerken maak je toch steeds! Spannend hoor, met al 78 opmerkingen voor mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Heel mooie stofjes! Ik doe graag mee!

    moekehandmade.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Awel ja, drie schone stofkes zijn hier welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Heel graag wil ik meedoen voor de prachtige stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Proficiat met je blogverjaardag! Ik doe heel graag mee hiervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. ik ben een trouwe volger van je blog, leuke spullen die je altijd maakt ... ik doe mee voor de stofjes !! zulke mooie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Gefeliciteerd met de blogverjaardag ! Zo'n mooie stofjes, daar zeg ik geen neen tegen hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Gefeliciteerd!! Ik doe graag mee, zo'n prachtige, fleurige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gefeliciteerd met de blogverjaardag! Ik waag ook graag mijn kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Geweldig, natuurlijk wil ik graag meedoen.
    Ik heb je blog pas net ontdekt en natuurlijk ook gelijk even geliked op facebook!
    Ik heb ook een winactie op mijn blog mocht je het leuk vinden

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  73. wat een leuke give away daar doe ik graag aan mee

    liefs en groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  74. wie niet waagt, niet wint dus ook ik doe graag mee !
    nog vele jaren met je blog
    daarmee zijn ook wij gelukkig :-)
    grtjs Dominique

    BeantwoordenVerwijderen
  75. oh ik doe mee als stiekeme lezer...

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Al meer dan 100 reacties, niet te verwonderen ook: die stofjes zijn zo heerlijk zomers.
    Ik voeg me heel graag bij de grote groep deelnemers van je give-away.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Jaaaaa! Wat een vrolijke stofjes. Ik waag graag een kansje! Wie weet kan ik er wat moois van maken om weer te posten op mijn blog: kleurinhuis.blogspot.nl

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ooh, ik heb altijd wel zin om stofjes te winnen :-) Ik doe dus graag mee.

    Liefs,

    Karolien

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Als je naar Canada stuurt... Wat een leuke blog heb je! Ben hier net van An's blog (Straightgrain) en moest natuurlijk zien wat je 'sewing style' is...leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Van harte gefeliciteerd! Leuke give away! Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  81. HALLO
    Wat een leuk bloemetjes stofje !!
    Daar doe ik heel graag voor mee ,leuk voor in mijn portemonneetjes te naaien !
    groetjes clo

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Reacties
    1. Ik volg je eigenlijk via bloglovin, aangezien dat via google niet meer gaat.. Ik volg je onder de naam Kimberly ;)

      Verwijderen
  83. Wat een leuke stofjes! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een leuke stofjes! Die wil ik wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. proficiat met je blogverjaardag! en ik doe ook graag mee voor die leuke stofjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik doe ook héél graag mee! Ben 27 jaar en mama van een kleine meid van 7maanden. Ik ben nog maar net begonnen met stikken en ben superenthousiast. Vooral wanneer ik zo'n mooie stofjes zie heb ik zin om kleedjes en rokjes te maken voor mijn kleine meid. Dus misschien kan ik met deze stofjes mooie realisaties maken, wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hay!
    Prachtige vrolijke stofjes!
    Daar weet ik wel raad mee ;-)
    Bij deze wil ik graag meedoen.
    Liefs Danielle (DivaDaan)
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Proficiat met je blogverjaardag! Ik kom heel regelmatig eens kijken op je blog, het zijn telkens supermooie creaties! Ik doe graag mee voor de stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...